Jonkinlaista ongelmaa tähtäämisen kanssa on tullut - se tietty, ettei osu

Mites valopistetähtäin ja "monitehot" - ovatko toiset havainneet tässä yhdistelmässä ongelmia?
High Power wrote:Nöpöttääkö linssikin kylmässä?sniperi wrote:silikonia siellä sisällä...samaa kuin nykyneideillä rintavarustuksessa....toimiiko se kylmässä?
Minulla on tuo käytössä ja olen ollut tyytyväinen. Halpa ja toimiva helpotus sumeisiin tähtäimiin. Tulokset paranee ja ennenkaikkea ampumisen ilo lisääntyy huomattavasti.Canet wrote:ONko jollakulla käyttökokemusta tuosta "aperture sight" - eye pal -jutusta? Mielenkiintoinen keksintö.
Soitin ja kysyin. 184€ postikuluineen/linssiRokka wrote:Mitähän tuollainen linssi maksaa ?
...perustuu johonkin nesteeseen, mitenhän tuo toimii kylmällä Suomessa ?
- j o n i -
En siitä tiedä, mutta noin viikossa ja alle 5€:n postimaksulla kolahtaa postilaatikkoon, kun tuolta sivulta tilaa. Ripeä palvelu. Jos ottaa vaikka useamman parin (kivääri- ja pistoolimallin), niin ne tulee samalla alle vitosen postikuluilla.Canet wrote:Saako noita "aperture sighteja" lähempää kuin Jenkilästä?
smokeball wrote:Olen ihmetellyt, miten rynkyllä osuu vaikkei mitään muuten näkisi.
As viewing through a pinhole can much improve clarity of vision of people with refractive error, in an emergency a clear view can sometimes be obtained by looking through a single improvised pinhole.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pinhole_glasses