Pienoispistooli

Yleinen keskustelu aseista ja asekeräilystä.
Wittmann
pskapt
pskapt

Post by Wittmann »

Niin ja sitten kun ne suuret insinöörit laittaa eri seoksia samaan aseeseen, niin kaikki osat kuluu eri tahtiin. ongelma kuluminen tekee aseista epävarmoja ja häiriöherkkiä.

Mulle joku joskus kauppasi zetoriin 22 vaihtosarjaa. Toiset tykkää toiset ei. Kuitenkin pitäisi aina muistaa, että 22 on harjotteluase/sisäradoille. Jos treenaa esim kilpailuihin, niin vaihtosarjat on varteenotettava vaihtoehto. Kokoajan pysyy ns kisapyssyyn näppituntuma päällä ja ei tule väärää tottumista liian kevyeeseen aseeseen.

unohdetaan aseen keveys.

t:glokkimiäs
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland

FTR
Ylläpitävä voima
Ylläpitävä voima

Post by FTR »

Vaihtosarjassa on hyvät ja huonot puolensa. Joskus tsetoriin moista suunnittelin, mutta kun samalla hinnalla olisi saanut Kadetin (ei se huono auto ;) ), niin jäi ostamatta. Lisäksi oston jälkeen olisi aika hyvin naimisissa sen pistoolin kanssa. Jos myyt sen pois, jää käsiin .22 -yläkerta.
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -

Wittmann
pskapt
pskapt

Post by Wittmann »

Vaihtosarjan saa tietysti hukattua aseen kanssa, jos haluaa pyssystä luopua.

Itse olen jokusen vuoden sra:ta harrastanut. Aloitin zetorilla ja myöhemmin tuli clock mukaan. Vielä tänäkin päivänä mulla on molemmat kisoissa mukana ja voin vaihtaa asetta, jos stagen luonne vaatii.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland

FTR
Ylläpitävä voima
Ylläpitävä voima

Post by FTR »

Tähti-pistooli kävi jä kukkui loistavasti. Luoditkin löysivät tiensä tauluun. Eli tämä vaihtoehto 2 on ihan käyttökelpoinen. Ostinkohan kerrankin sen hyvän ja halvan? ...no en, takatähtäimen säätö on ihan pe...stä. Joku ihme etelämaalainen viritelmä koko hökötys. Taitaa olla käyttöä ruuvilukitteelle ja kesällä sitten vähän suurempia toimenpiteitä. Onneksi sentään toista lipasta varastorasvoista 8) puhdistaessani löysin samasta pussista leveämpihahloisen takatähtäimen levyn, joten tähtäinkuva ei ole niin ahdas kuin ostettaessa kiinni olleessa.
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -

Post Reply

Return to “Yleinen asekeskustelu”