Epäilen että historiankirjojen mukaan tai mukaillen kirjoitettu tarina on aikalailla sellainen että se ei sodi hyvää makua vastaan ja se että voittaako hyvikset vai pahikset on omista aatteista kiinni, historia on se mikä se on. Ja tosiaan jos joillain on ollut ongelmia tavaroittensa kanssa, se ei hirveästi minua kiinnosta eikä varmaan muuta yhtään mitään (toisin sanoen en kaipaa selityksiä mitä on käynyt, meillä ei ole käynyt tällaista).leon wrote:Jos itse lainaisin materiaalia johonkin elokuvaan,haluaisin tutustua käskirjoitukseen etukäteen. Ihan vaan senkintakia että kuvassa omasta mielestäni "hyvikset" voittaisivat eikä päinvastoin...
-ja muutoinkin ettei elokuvan tarina sodi "hyvää makua" vastaan.
Olen jo kerran sanonut kuinka meillä tavaroita käsitellään ja jos sen aseen kanssa on itse liikkeellä enpä usko että sitä hirveästi kolhitaan. Eikä tietenkään ole tarkoitus tuoda sitä isoisältä saatua kivääriä mukaan, eihän kukaan selväjärkinen tee niin, ainakaan minun mielestä, mutta maassamme on varmaan sen 5000 perus 91 kivääriä jotka ovat jo jonkin kolhun saaneet ja sen takia eivät vaadi silkkihansikkaita käsittelyyn.
Eipä siinä saimme jo toista kautta tarvitsemamme aseet ja avustajat, silti kiitokset kaikille asiallisesti vastanneille, tästä kehkeytyi melkoin viestiketju, en tiedä sitten onko kaikki vastanneet ihan oikeasti joskus lainanneet tavaroita, osa varmastikkin on ja on harmi jos tuollaista tapahtui, olkoonkin että yleensä tällainen "mustamaalaaminen" johtuu aivan jostain muusta kuin esim aseen kolhimisesta tms. Olen itsekkin kuullut paljon "juttuja" osa ikävä kyllä totta, ja tämä tietenkin jonkin verran vaikeuttaa harrastusta. On ikävää jos jonkun elämä nyt sirpaloitui kun tulin tänne foorumille ja kysyin halukkaita avustajia, en tee sitä enää. Toki edellenkin halukkaat avustajat voivat ottaa yhteyttä joitain rooleja ja isoja kuvia on ottamatta joihin voi ottaa lisää avustajia lähinnä venäläisiksi. over and out