Kuvia ilma aseista joita on toivottu

Yleinen keskustelu aseista ja asekeräilystä.
smokeball
kenr, vr2
kenr, vr2

Re: Kuvia ilma aseista joita on toivottu

Post by smokeball »

Mulla oli joskus S&W:n m41 co2 pistooli ja se oli pirun tarkka ja mukava ampua. On kyllä harkinnassa hankkia taas joku. Tietäisi vain, mikä olisi kelvollinen. Beretan näköiset olisivat varmasti käteen käypiä, mutta mikä lie missäkin laatu? :miettii:
Co2 säiliöt ovat vielä niin siivottoman kalliita. :evil:
Viro, Aunus, Karjalan kaunis maa, yks suuri on Suomen valta.
Ylituubamestari Image

Afrikakorps
sotvm5
sotvm5

Post by Afrikakorps »

Siis minkälaisia säiliöitä tarkoitat arisoft jutuissa olevat säiliöt eivät minusta kovin kalliita ole. :miettii:
Kolme hullua euroopassa Stalin hitler ja mossuliini.

reka65
kenr, vr4
kenr, vr4

Post by reka65 »

Oli tuollainen Co2 kapselinen pistooli ja annoin sen silloin 80-luvun lopulla naisystävän pikkuveljelle joka sitä himoitsi.Se minun omistama oli sellainen anttilasta ostettu,taisi maksaa siinä satasen(mk) pintaan.Kyllä silläkin tyhjiä tölkkejä pompotti pitkin pellon laitaa.Pitää kai joku ostaa kun ei ole mitään ilmanpaineella toimivaa...paitsi maha :oops:

eklu
res vänr
res vänr

Post by eklu »

Huutonetissä Asetalon Farnk myy sulle 100 kapselia 60@ eli yli 5000 laukausta ja saa niitä halvemmallakin mutta ku ei tiedä missä asustaa. Sii 12gr ja isommat saat täytettyä sammutinhuollossa.

Canet
kenr, vr2
kenr, vr2

Post by Canet »

Frankilta minäkin olen ostanut noita 12 g:n kapseleita - "lähikaupassa" hinta n. kolminkertainen. Kannattaa ostaa myös "huoltokapseleita", joissa on venttiiliä ja tiivisteitä "helliviä" aineita - eli vissiin silikoonia.. Niitäkin saa Asehuoneesta.

Hankin loppusyksyllä Remingtonin typpikaasujousi-ilmakon (cal 22) http://www.youtube.com/watch?v=u2bSmDzBY3g.
Kaupan on monenmoista luotia - joukossa on paljon erilaisia selkeästi metsästyskäyttöön tarkoitettuja. Milloinkahan noihin aletaan puuttua? löytyy reikäpäätä, kovalla "kuulalla" kruunattuja, pitkiä massiiviluoteja ja erikoispinnoittuja "huippunopeita" yms.

eklu
res vänr
res vänr

Post by eklu »

Tämmönen se ollapitää, mulla on isompi reikä ja saa ladata 300 bar eli menee villisiasta läpi. Tuo on lelu jonka voi postittaa leluna mutta ihan samam näköinen. Siis tässä http://www.youtube.com/watch?v=BkXa_wein7w piekkari ei pärjää. Kuvassa siis se lelu, oikealla olis mikki hajonnut ekaan laakiin.

Canet
kenr, vr2
kenr, vr2

Post by Canet »

No tuohan alkaa kiinnostaa - ostitkos kotimaasta vai tilasitko ulkoa? Kun sanoit, että isompi reikä niin, mikä (tätä tehdään vissiin neljässä kaliberissa)?

eklu
res vänr
res vänr

Post by eklu »

Kotimaasta MWM Trading vaikka sai odottaa olen firman toimintaan kumminki tyytyväinen DanWesson tuli heti ja lasku kun oli jo kokeiltu+kaupanpäälliset. Tehdään kolmessa koossa ku huomasin kysymyksen, itse pidän loistopelinä hintaan nähden ja mulla oli .22 jonka myin pois leluna.

Sturmmann
mars
mars

Post by Sturmmann »

Onko Sumatra 2500 500cc ilmakoiden kuningas?

Itsellä olisi hinku hankkia vähän tuota vanhaa BSA Meteoria tehokkaampi ilma-ase. Elikkäs BSA pääsisi ansaitulle eläkkeelle.

Ruotsalainen FX on tarkka ja siihen saa vaimentimen elikkäs täysin äänetön ja 10-luodin makasiini. Onko muita parempia vaihtoehtoja?
Pitää yrittää selvitellä tätä aseosa-aluetta. :?

Ps. saisi olla 5,5 mm
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.

eklu
res vänr
res vänr

Post by eklu »

Ei varmaan ole kunkku tarkkuudessa mutta tekniikka kestää kun ei ole muovilippaita ja luodin vaihdon yhteydessä pitää säätää pituus. Sumatraan menee ilman säätöä kaikki luodit ja itse tykkään vipulukosta mutta sitäpä ei ladata asetta nostamatta ja tuelta kasaan ampujat ei pidä aseen asennon muuttamisesta ja minä ammun seisaalta niin kauan ku jalat kestää. Ruutimiehiä se kiinnostaa eniten kun ei tule lelu mielee ja se jysäys ilman vaimenninta panee ne ihmettelemään että saako tämmösen tykin ilman lupaa. Sadasta metritstä kyllä kevyesti osuu tölkkiin ilman kiikarin säätöä.

Sturmmann
mars
mars

Post by Sturmmann »

http://www.mega-waffen-softair-shop.de/ ... &ci=8-2731

Tuo Waltherin Dominator voisi olla aika mielekän. Kuinkas tuo kal 6,35??? Onko se jo turhan järeä ilmkivääriin?
Vai onko nämä ihan leluja?
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.

eklu
res vänr
res vänr

Post by eklu »

Mielestäni cal 6.35 on just se oikea kun ei ole niin tuuliherkkä ja kotimaastakin luotyy jo hyvin luoteja ja vihollisen puolella se puolet painavampi murkula on ihan toista luokkaa. Mulla on kolme ja samalla ehdottomasti eniten käytössä, yksi jopa jousitoiminen mitä alaikäinen ei jaksa virittää ja sillä tohtii ampua käpyjä puista kun tietää ettei lennä kilometrejä. Sabe myy edullisesti Gamoa, vilkaise joset paimeilmaan heti siirry.

eklu
res vänr
res vänr

Post by eklu »

Sturmmanin kysymykseen pieni juutuupi video josta voi vetää onat johtopäätökset http://www.youtube.com/watch?v=BkXa_wein7w ja vähän lisää http://www.youtube.com/watch?v=see__mEI ... re=related

eklu
res vänr
res vänr

Post by eklu »

No niin poijaat sairas sai luunsa pystyyn mutta ikävä kyllä monta puuttuu ku osa mokillä ja osa lainassa mutta tässä lyhyitä. Autossa on pari mutten jaksa hakea kun nuo nut varmaan todistaa että niitä on. Ekassa kuvassa on sitten arvoituksia eli eivät ole ilma aseita vaan mitä, oikein arvannut palkitaan virtuaalisella pitkällä jonka saa tulla pohjanmaalle muuttaan oikeaksi olueksi. Keksin seuraavaan erään jotain muuta kun niitä tässä huoltelen.
Attachments
Aset1.jpg
(53.52 KiB) Downloaded 214 times
Aset2.jpg
(99.21 KiB) Downloaded 234 times

Olof
res maj
res maj

Post by Olof »

Sytkäreitä?
Romumuurahainen