Ensinmäinen viestini tälle foorumille

Varsinaisen asekeräilyn aloittamista olen suunnitellut jo pari vuotta,mutta olen odotellut että tulee ikää vähän lisää(21v) ja samalla antanut ajatuksen "muhia" rauhassa.Asekeräilyssä on kuitenkin valtava vastuu...
Olen jo kirjoittanut hakemuksen valmiiksi,jossa kerron aikaisemmasta harrastuksesta,kokoelman rajauksesta,aikataulusta,luettelo aseista jotka olisi tarkoitus hankkia,säilytyksestä,aseiden tuntemuksesta ja liitteenä kopio ampumaseuran jäsenyydestä ja aikaisemmasta aseluvasta.Yhteensä tuli 5 sivua+3sivua liitteitä
Soittelin paikalliselle poliisiasemalle ja kyselin miten hakemuksen jättäminen etenee ja pitääkö varata aika jollekin "asevastaavalle"?Ei kuulemma tarvitse varata aikaa ja hakemus jätetään lupatiskille josta se lähetetään poliisihallitukseen jolta tulee lasku postitse ja mahdollinen lupa kirjattuna.Itselle heräsi kysymys että missä vaiheessa on jonkin näköinen haastattelu???Vai eikö sellaista muka ole?Luulisi nyt ainakin samanlainen haastattelu olevan kuin normaalia aselupaa haettaessa

Mikäli haastattelu järjestetään,niin millaisiin kysymyksiin kannattaa varautua ja kauanko se suunnilleen kestää?
Normaalin aseluvan hakemiseenhan tuli tuossa loppuvuodesta se muutos,mutta tuliko keräilyluvan hakemiseen jotain muutoksia?
Tulipas avauduttua sekavasti