http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... pos=ok-nln
Poliisin uusi voimankäyttöväline. Vastaa kuulemma teleskooppipamppua. En kyllä halua kokea kumpaakaan hipiässäni.
FN 303 voimankäyttöväline
-
- kers
Re: FN 303 voimankäyttöväline
Tuotahan voi halutessaan kätevästi testata kotona. Ensin lyö vasaralla höylättyyn kakkosneloseen sellaisella voimalla,FN_1899 wrote:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... pos=ok-nln
En kyllä halua kokea kumpaakaan hipiässäni.
että saa suurinpiirtein samanlaisen kolon kuin videolla. Sitten vain kopsauttaa samanlaisella voimalla
omaan sääriluuhun ja koettaa seuraavaksi juosta 100m nopeammin, kuin keskiverto poliisi.......
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Auauauau !!!
Sitten on kukkahattutätit kirjoittelemassa, että tuo aiheuttaa vammoja, etenkin päähän ammuttaessa, nii-i, kuitenkin vähemmin kuin lyijypaarma ! Rikollisuutta ja hulluutta esiintyy aina, vaikka kuinka kohdetta yrittäisiin suojella ja paapoa, varmasti tuo on parempi, kuin 9mm kuula reidessä, shokkivaikutus voi hyvinkin olla ihan vastaava.
Tuohon paapomiseen oli jossain keskusteluohjelmassa aikoinaan hyvä, koulukiusaajia yritetään ymmärtää ja suojella nykyisin kaikin keinoin, ennen siitä rangaistiin ja ongelma käyttäytyjä poistettiin jopa koulusta. Kun petteripallonaama uitti jormanjonkun naamaa poikien vessan WC pöntössä, sai ennen petteri rangaistuksen ja siis jopa poistettiin koulusta, nykään koulusta poistetaan vessanpöntöt
!!!
- j o n i -
Sitten on kukkahattutätit kirjoittelemassa, että tuo aiheuttaa vammoja, etenkin päähän ammuttaessa, nii-i, kuitenkin vähemmin kuin lyijypaarma ! Rikollisuutta ja hulluutta esiintyy aina, vaikka kuinka kohdetta yrittäisiin suojella ja paapoa, varmasti tuo on parempi, kuin 9mm kuula reidessä, shokkivaikutus voi hyvinkin olla ihan vastaava.
Tuohon paapomiseen oli jossain keskusteluohjelmassa aikoinaan hyvä, koulukiusaajia yritetään ymmärtää ja suojella nykyisin kaikin keinoin, ennen siitä rangaistiin ja ongelma käyttäytyjä poistettiin jopa koulusta. Kun petteripallonaama uitti jormanjonkun naamaa poikien vessan WC pöntössä, sai ennen petteri rangaistuksen ja siis jopa poistettiin koulusta, nykään koulusta poistetaan vessanpöntöt
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Eikös tuo ole sama kapistus jota riistanhoitopiirit hankkivat muutaman viime vuonna pihasusien arkuuden lisäämiseksi. Sehän on eläinrääkkäystä. Hyi
Joo, hyi, helsingincitysusitytöt ei tykkää että susia häiritään !!! ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- j o n i -
- j o n i -
Ei niitä susien vuoksi hankittu vaan karhujen. Susien liikkuminen on niin satunnaista, että aika pitkään voi joutua postaamaan saadakseen suden piikille. Mutta karhu joka on tottunut ruokailemaan mehiläispöntöllä tai kompostilla saattaa tulla"ruokapöytäänsä"peräkkäisinä päivinä. Mahdollistahan sillä on karkoitella, vaikka mitä mutta kyllä siihenkin on rajoituksia laitettu.
Karhujen karkoittamiseen noita meidänkin alueelle tarjottiin. Ei vaan tainnut löytyä yhtään vapaaehtoista ottamaan asian omakseen.
Karhulla saattaa olla oma eriävä mielipiteensä kun kylkeen napsahtaa tuollainen läheltä ammuttuna.
Karhulla saattaa olla oma eriävä mielipiteensä kun kylkeen napsahtaa tuollainen läheltä ammuttuna.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
Juu, kyllä miekin pari kertaa miettisen, ottaisinko tuon tehtävän itselle ja väittäisin, että jättäisin väliin... 70m on karhun kanssa aika lyhyt matka, etekin jos sitä jokin vähän hermostuttaa...
- j o n i -
- j o n i -
Kyllä tuo karhun karkoitukseenkin varmaan käy, ampujan viereen tosin tarvitaan "turvamies" jolla käsillä hieman tappavampaa tuliasekalustoa, ihan vaan niinkuin varmuudeksi..... ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"