TomiH wrote:Sylinterinkansi näyttää melko litteältä, mutta niinhän se on sivuventtiilikoneessa. Eli nelari on.
Kyllä. "A transverse 750cc side-valve 90 degree V-twin..."
Mun kaverilla on muuten WLA josta on tehty "siviilipyörä" 90-luvulla - ja vielä saatu museorekisteriin. Mun mielestä olisi pitänyt säilyttää armeijapyöränä...
w9816 wrote:Mun kaverilla on muuten WLA josta on tehty "siviilipyörä" 90-luvulla - ja vielä saatu museorekisteriin. Mun mielestä olisi pitänyt säilyttää armeijapyöränä...
Erikoista että museotarkastaja olisi hyväksynyt WLA:n siviilimallina, kun WLA oli nimenomaan armeijalle tehty, WL taas siviili versio...
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Tätä juur tarkoitin,ei tainnut osallistua toiseenmaailmansotaan ? Vai lähetettiinkö Sovjitelle,jotka eivät osanneet käynnistää ? Harlikassahan on taidetta tuo käynnistys..........
w9816 wrote:Mun kaverilla on muuten WLA josta on tehty "siviilipyörä" 90-luvulla - ja vielä saatu museorekisteriin. Mun mielestä olisi pitänyt säilyttää armeijapyöränä...
Erikoista että museotarkastaja olisi hyväksynyt WLA:n siviilimallina, kun WLA oli nimenomaan armeijalle tehty, WL taas siviili versio...
Niin millaiset suhteet sitä kullonkin on "museotarkastajiin".......Itse tosa toin saksanmaaltaalta Bemarin (-.76) ei tahtonu väri koodit täsmätä.Mutta turvalliseesti Suomen kilpiin ; vero 114 € ,että sillai...En nuoleskellut yhtään tiukka tulli-typy Pirkkalassa .....
w9816 wrote:
TomiH wrote:Sylinterinkansi näyttää melko litteältä, mutta niinhän se on sivuventtiilikoneessa. Eli nelari on.
Kyllä. "A transverse 750cc side-valve 90 degree V-twin..."
Mun kaverilla on muuten WLA josta on tehty "siviilipyörä" 90-luvulla - ja vielä saatu museorekisteriin. Mun mielestä olisi pitänyt säilyttää armeijapyöränä...