Panssareita aamu-TV:ssä.
Panssareita aamu-TV:ssä.
Markku Veijalainen haastatteli yhtä alan harrastajaa, olisiko ollut Inkoosta. Mielenkiintoisia vaunuja, mieleeni jäi erityisesti se pieni, nimeltään kait "komsomolets" tms.
Muistelen että Rauman Kuuskajaskarissa olisi aikoinaan ollut jokin vähän samantyyppinen romuna, kun siellä saaren silloisen komentajan pojan kanssa leikin ja paikkoja tutkin. Taisi muuten olla Ylönen nimeltään tämä poika.
Muistelen että Rauman Kuuskajaskarissa olisi aikoinaan ollut jokin vähän samantyyppinen romuna, kun siellä saaren silloisen komentajan pojan kanssa leikin ja paikkoja tutkin. Taisi muuten olla Ylönen nimeltään tämä poika.
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
Re: Panssareita aamu-TV:ssä.
Se oli suosittu maali pv harjotuksissa Lappeenrannassa ja tais olla Koriallakin sama laite samassa tehtävässä
Camp Degerön Sten Johansson?igorrock wrote:Markku Veijalainen haastatteli yhtä alan harrastajaa, olisiko ollut Inkoosta.
Tässä meidän Komso viime vuonna, tuleekohan koskaan valmiiksi :
- Attachments
-
- komsom.jpg
- (61.09 KiB) Downloaded 2501 times
Komia Komso teillä. Kyllä käypi ihan kateeksi, olen itsekin etsiskellyt Komsomoletsia, en tosin viime aikoina kovin aktiivisesti, kun on tuo puolitelavaunu ja muut kuluttaneet resursseja. Tuskinpa sellaista enää sattuu eteen, mutta toivossa on hyvä elää.
MINÄ OLEN SYYTÖN, MINÄ HALUAN VAIN EHJIÄ TELAPYÖRIÄ!
Hyvä ohjelma oli kaikenkaikkiaan.
Netistä löytyy, studio55 hakusanaksi. Videot kunnon kamppeista on Sotakone 2006 tapahtumasta.
http://www.studio55.fi/2010/03/18Köster wrote:Netistä löytyy, studio55 hakusanaksi. Videot kunnon kamppeista on Sotakone 2006 tapahtumasta.
- Tässä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että luvallisten ja toisaalta luvattomien aseiden kohdalla pätevät täysin erilaiset lainsäädäntömuutokset ja erilaiset toimet, sanoo Holmlund.
Hieno ja asiallinen pätkä keräilystä.
Tosi hieno harrastus,itsellä ei kyyllä lompakko kestä moista. Josku kuulin että eräässä talossa olisi White tela-auto.Mutta oli nopeimmat kerinneet ensin.Oli siellä kumminkin sellainen joskus ollut.Joskin salaojakoneeksi muutettu yksilö.
White-telahärveleitä tuotii Suomeen -40 luvun lopulla aika monta ja niistä tehtiin mm salaojakoneita.caporal wrote:Joskin salaojakoneeksi muutettu yksilö.
Onkohan näitä Whitteja paljonkin yksityisomistuksessa? Niissä oli vissiin alunperin iso Cadillakin pensakone jolle menovesi maittoi.
- Attachments
-
- white 3.jpg
- (45.42 KiB) Downloaded 1903 times
Waitteja on viime aikoina mennyt valitettavan paljon sulattoon, mutta ainakin varmasti voin sanoa kahden entisöintiprojektin olevan käynnissä, ja pari epävarmaa tapausta.
Yksi alkuperäiseksi entisöity M3 White on pääkaupunkiseudulla toinen M2 White nykyään panssarimuseon kokoelmissa. Lisäksi on ainakin yksi hienosti entisöity salaojakone ja hämeen seudulla myös yksi kuorma-autoksi muutettu White on entisöinnin kohteena.
Whitessä oli alunperin suora sivuventtiili kutoskone mallia White 160 AX. Suomessa sitten vaihdettiin tilalle milloin mitäkin myllyjä.
Yksi alkuperäiseksi entisöity M3 White on pääkaupunkiseudulla toinen M2 White nykyään panssarimuseon kokoelmissa. Lisäksi on ainakin yksi hienosti entisöity salaojakone ja hämeen seudulla myös yksi kuorma-autoksi muutettu White on entisöinnin kohteena.
Whitessä oli alunperin suora sivuventtiili kutoskone mallia White 160 AX. Suomessa sitten vaihdettiin tilalle milloin mitäkin myllyjä.
MINÄ OLEN SYYTÖN, MINÄ HALUAN VAIN EHJIÄ TELAPYÖRIÄ!