![Image](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c1/Bell_P-59_Airacomet_060913-F-1234P-013.jpg)
Etualalla siis P-59A ja takana P-63 eli Kingcobra.
Jenkit tekivt homman myös takaperoisesti eli vaihtoivat suihkukoneeseen potkurivedon - Republic F-84 Thunderstreakista tehtiin koeversio XF-84H Thunderscreech, jossa oli potkuriturbiinimoottori.
![Image](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c4/F-84F_Thunderstreak.jpg/300px-F-84F_Thunderstreak.jpg)
![Image](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/55/Republic_XF-84H_in_flight.jpg/300px-Republic_XF-84H_in_flight.jpg)
Mikään menestys tämä viritys ei ollut, jotkut pitävät sitä nopeinpana potkurikoneena, koska sen suunniteltu nopeus olisi ollut 1000 km/h paikkeilla - ilmeisesti ihan lähelle sitä ei kuitenkaan päästy - 840 km/h ilmeisesti saavutettiin - on siinäkin kyytiä jo ihan kohtuullisesti.. Tuo olikin pitkään potkurikoneiden nopeusennätys, kunnes erikoisviritetty Grumman Bearcat ylitti sen kymmenellä kilometrillä 1989.
Yhtenä vaihtoehtona potkuri- ja suihkumoottorien paremmuuskisassa oli "molempi parempi" vaihe eli jokunen sellainenkin ilma-alus löytyy, jossa on ollut molemmat voimanlähteet - heittäkääs toiset joku esimerkki näistä!