Komendantti wrote:Lede wrote:BW:n runko katkaistiin jo pian noston jälkeen kuljetusta varten.
Näin itsekin jostain olen lukenut. Mikäpä lie ollut syynä, ettei kuljetus ole muuten onnistunut. Mutta onhan tuo asia kaiketikin korjattavissa, kun katkaisu on ilmeisesti (ainakin kuvien perusteella) tehty kohtuullisen siististi...
Ei ilmeisesti pian, mutta kuljetuksen takia kuitenkin: ei ilmeisesti ymmärretty irroittaa siipeä, tai muuten vaan oli helpompi murjaista runko kahtia.
Täältä löytyy aika paljon asiaa Brewstereistä:
http://www.warbirdforum.com/buff.htm
Tässä BW-372:n tarina:
http://www.warbirdforum.com/bw372.htm
![Image](http://koti.mbnet.fi/~ssipila/bw-372/bw372-02.jpg)
Kone nousee järvestä, huom moottori.
![Image](http://www.warbirdforum.com/flyaway.jpg)
Siirretään järveltä Sekehen kentälle ( toisaalta ei oilsi mikään ihme jos kone vaikka olisi tuosta asennosta alas laskettuna saanut runkovaurioita)
![Image](http://www.warbirdforum.com/shannon.jpg)
BW Irlannissa, runko poikki.
BW-372's owner of record was now an Irishman named Michael Ryan, who supposedly bought it at auction, had the fuselage cut in half, and flew it out of the country on a Russian transport plane.
t: Sven