![Image](http://img6.imageshack.us/img6/9060/img75191024x768.jpg)
![Image](http://img39.imageshack.us/img39/6161/img75241024x768.jpg)
![Image](http://img199.imageshack.us/img199/5347/img75261024x768.jpg)
![Image](http://img6.imageshack.us/img6/897/img75281024x768.jpg)
![Image](http://img3.imageshack.us/img3/5538/img75301024x768.jpg)
Sehän se...suola tekee alumiinistä aika "hapankorppua" reilussa 50 vuodessa ja onhan siitä Vantaan Mersusta jo osa kadonnutkin.honkajoki wrote:Liekö merivesi sitten tuhoisampaa kuin järvivesi näille lentokoneen hylyille.
Alkuperäinen kova ja pienikokoinen kannuspyörä vaihdettiin 12x4 tuuman kottikärryn renkaaseen. Sekä myös kannushaarukka ja koko telineen kiinnitys uusittiin.smokeball wrote:Ainakin yksi muutos oli vaihtaa rungossa oleva 30cal 50caliin.
Midwaylla oli käsittääkseni Brewster F2A-3:sia.mosu wrote:Eivätkö ne Midwaylla taistelleet Brewsterit olleet eri mallia?
mosu wrote:Eikö Brewstereihin vaihdettu myös tähtäimet suomessa?![]()
Jokos se on entisöity loppuun ilmaiseksi jenkeille.Omaa rahaa kun ei löytynyt kun oli tarjolla.
Olisiko Antikainen oikealta nimeltään Kersantti Kalevi Anttila.mosu wrote:Eikö Pekurin kone tullut ales, kun ryssien hurricane yllätti hänet ylhäälta. Sitten pekuri etsi , konekai tulessa, pakkolaskupaikkaa? Hän laskeutui järveen, jossa laskussa kone meni ylösalaisin. Pekuri pääsi ohjaamosta ulos. Potkaisi saappaat jalastaan ja ui rantaan. Sen jälkeen käveli ryssien miinakentankin läpi omille linjoille. Muuten toinenkin kone menetettiin Sekezassa. Antikainen, josmuistan nimen oikein, ammuttiin alas. Hänkin käveli harhaulujen jälkeen omille linjoille. Kone taisi mennä täysin paskaksi törmäyksessä suohon. Kerrotaan, että Antikainen lensi ohjaamosta monta metriä suohon. Pääsi kuitenkin seikkailujensa jälkeen omille linjoille. Jos ymmärsin oikein hän oli Pekurin siipimies ja ensimmäisellä lennolla tai jotai keltanokkaisuutta kuitenkin.
wikke wrote:Tuo dokkari kuvasti aika hyvin naapurin toimintaa toisissa asioissa.
Toivottavasti 388 joskus löytyy...