Wannseen kokous
Moderator: Juha Tompuri
www.antikvariaattijohannes.com
Tämä divari on hyvä ja täältä olen tehnyt ns.löytöjä
Unto Parvilahti - Berijan tarhat.
Suomalaisen kuvaus ryssien leirijärjestelmästä.
Kommustit leiritti ihmisiä todella julmasti n-liitossa ja lapset erotettiin vanhemmistaan yms.yms.Mutta aina vaan säälitään juutalaisia.
Speer taisi muistaakseni sanoa,että voittajat kirjoittavat historian...
Tämä divari on hyvä ja täältä olen tehnyt ns.löytöjä
Unto Parvilahti - Berijan tarhat.
Suomalaisen kuvaus ryssien leirijärjestelmästä.
Kommustit leiritti ihmisiä todella julmasti n-liitossa ja lapset erotettiin vanhemmistaan yms.yms.Mutta aina vaan säälitään juutalaisia.
Speer taisi muistaakseni sanoa,että voittajat kirjoittavat historian...
Mulla on ne taulukot kotona. Hyvin kiinnostava aihe. No, Suomessa ei ole paljon juutalaisia, eikä koskaan ollu, enempi slaavilaiset geenit, ruotsalaiset- mikä on germaani rotu, ja saamelaiset. Viimeiset mainitut ovat pahimmat. Saamelaisia ovat tosiaan primitiivinern kanssa, itse kävin Utsjoella, Karasjoella, Kautokeinossa- kyllä, he ovat lähes kaikki juoppoja, tosi pieniä, ei koulutus taso, ... he eivät ole "taulukon mukaisia". Kirjoittakaa.
Niinhän se on,että Kuusamossa on epätodennäköisempää tavata Kolmannen Valtakunnan asioista kiinnostuneita ihmisiä kuin etelän kaupungeissa tai Stuttgartissa kun ihmisiä siellä Kuusamossa on vähemmän.
Tästä rotutaulukosta vielä,että miten se käytännössä tapahtui tämä vertailu ns.puhtaan arjalaisen välillä ja vaikka 1/8 arjalaisen välillä?Vertailtiin jotain sukupuuta?Tuskin nyt kukaan ihan silmämääräisesti otti selvää ihmisen verenpuhtaudesta.
No tulihan sepostus....
Tästä rotutaulukosta vielä,että miten se käytännössä tapahtui tämä vertailu ns.puhtaan arjalaisen välillä ja vaikka 1/8 arjalaisen välillä?Vertailtiin jotain sukupuuta?Tuskin nyt kukaan ihan silmämääräisesti otti selvää ihmisen verenpuhtaudesta.
No tulihan sepostus....
Eiköhän tällä saitilla ole riittävästi kolmannesta valtakunnasta kiinnostuneita - minuillakin tuossa hyllyssä joku parikymmentä kirjaa aihepiiristä.
Nämä rotuoppiasiat eivät ole suomalaisille kovinkaan läheisiä, meillähän ei ole varsinaista ja virallista rotuerottelua harrastettu - mitä nyt Itä-Karjalan miehitysalueilla sota-aikana..
Nämä rotuoppiasiat eivät ole suomalaisille kovinkaan läheisiä, meillähän ei ole varsinaista ja virallista rotuerottelua harrastettu - mitä nyt Itä-Karjalan miehitysalueilla sota-aikana..
- Ned Flanders
- kenr