http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/SS ... urha-46063
Onhan jo törkeää...
Ottaa pumpusta....
Moderator: Juha Tompuri
Ottaa pumpusta....
Nikke Pärmi: "Tuoda, tuoda, kun kaikki toised olivad pessimisdejä, niin minä yksin olin onanisdi."
Re: Ottaa pumpusta....
No huh huh.
Miloonkahan ne lopettaa tuon ajojahdin varmaan ratsaavat vielä lastenkin koteja kun kaikki veteraanit ovat vainaita.
Miloonkahan ne lopettaa tuon ajojahdin varmaan ratsaavat vielä lastenkin koteja kun kaikki veteraanit ovat vainaita.
Eikös ole vanha sanonta että rikoksena murha ei vanhene koskaan, vaikka se sitten olisi tehty sodan varjossa....
Minulla ei ole mitään saksalaisia vastaan mutta natsien ideologista toimintaa en hyväksy, tapahtui se sitten sodassa taikka ennen/jälkeen sodan.
Minulla ei ole mitään saksalaisia vastaan mutta natsien ideologista toimintaa en hyväksy, tapahtui se sitten sodassa taikka ennen/jälkeen sodan.
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
Täytyy muistaa että länsimainen tapa on että jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan.
Ja "Tutkimus on kesken eikä syytteitä ole toistaiseksi nostettu."
Lisäksi "Brendelin mukaan kolmen miehen uskotaan olleen paikalla joukkomurhan aikana. Miehet kiistävät tämän." Ja vaikka olisivatkin olleet paikalla (samassa kaupungissa?) se ei vielä tee heistä automaattisesti syyllisiä mihinkään.
-Koskahan muuten esim Katynin joukkomurhan tekijät pidätetään venäjällä ?
Ja "Tutkimus on kesken eikä syytteitä ole toistaiseksi nostettu."
Lisäksi "Brendelin mukaan kolmen miehen uskotaan olleen paikalla joukkomurhan aikana. Miehet kiistävät tämän." Ja vaikka olisivatkin olleet paikalla (samassa kaupungissa?) se ei vielä tee heistä automaattisesti syyllisiä mihinkään.
-Koskahan muuten esim Katynin joukkomurhan tekijät pidätetään venäjällä ?