Ilmavoimien LLv 28 lentomestarin lentopäiväkirjat (5kpl) ja hänen ohjaajan opintokirjat (2kpl) ja aliupseeriohjaajan opintokirjat (2kpl)
Sekä eräälle suomalaiselle kapteenille myönnetyn Saksan kotkaritarikunnan III-luokan ristin miekoilla oleva myöntökirja. Harmillista vaan että itse ristiä ei ollut.
UBI PATRIA, IBI BENE (MISSÄ ISÄNMAA, SIELLÄ HYVÄ.)
No pelkkä myöntökirjakaan ei mikään ilmainen voi olla ! Janilla on myynnissä ko. risti ja myöntökirja 1350 € hintaan, nopsa vilkaisu ameriikan poikain myyntihintoihin, normaalissa nauhassa kauppa hinnat olleet 1000 ja 2000 välissä
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
l.o.s.t wrote:Moi, mikä lie? Jossain aiemminkin tuomoiseen törmännyt mutta ei niin ei.... Koko noin 65cmx45cmx40cm. Sivulla pieni stanssi duc-is 39
Soppatonkka
- Tässä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että luvallisten ja toisaalta luvattomien aseiden kohdalla pätevät täysin erilaiset lainsäädäntömuutokset ja erilaiset toimet, sanoo Holmlund.
Olof wrote:Vai olisiko ennemminkin ruutisäiliö? Onkos se messinkiä?
Kyllä punametallia on.
TPTK wrote:
l.o.s.t wrote:Moi, mikä lie? Jossain aiemminkin tuomoiseen törmännyt mutta ei niin ei.... Koko noin 65cmx45cmx40cm. Sivulla pieni stanssi duc-is 39
Soppatonkka
Ei ole tinattu sisältä.
Siiten se on ruutitonkka. Materiaali sen kertoo.
- Tässä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että luvallisten ja toisaalta luvattomien aseiden kohdalla pätevät täysin erilaiset lainsäädäntömuutokset ja erilaiset toimet, sanoo Holmlund.