NAHKISS testattu ja vaikuttaa lupaavalta. Kiitos vinkistä, sako92!
About 62 v rullalle käärittynä ollut miehistövyö pysyy neljän käsittely kerran jälkeen pöydällä (lähes) suorana, alkuun ei pysynyt kuin painon avulla.... Poisti myös likaa kiitettävästi.
Värikään ei juuri tainut muuttua ja nahka näyttäisi imevän tavaran itseensä ja pinta palautuu suht "normaaliksi" eli tahmeus häviää. Kannattaa odotella päivä käsittelyjen välillä.
Nahan käsittely
ihan normaali valjasrasva, mitä muija on hankkinut tuon histamiinin varusteiden hoitoon, tuntuu toimivan vähän kaikkeen nahkaiseen ongelmaan. "nahkahomeeseen", kuivumiseen, lianpoistoon ja kosteudeen eristämiseen. notkeaa levitettävää,ei haise, eikä kilon purkki maksa juuri mitään.
"olisiko kuitenkin syytä ottaa taskuase mukaan"
Ostin hevostarvikekaupasta valjasöljyä, Neatsfoot oil- nimistä. Ei värjää vaaleatakaan pintanahkaa, mutta "haljaspuolelle" levitettynä aiheutti pienen tummentuman.
Olen testanut sitä koppuroihin saksalaisiin miehistösaappaisiin ja tulokset ovat hyvät. Ei niistä uudenveroisia tullut, mutta pehmenivät melko paljon.
Ei haise edes pahalta. Vajaan puolen litran pullo maksoi 10 egee. Suosittelen.
Olen testanut sitä koppuroihin saksalaisiin miehistösaappaisiin ja tulokset ovat hyvät. Ei niistä uudenveroisia tullut, mutta pehmenivät melko paljon.
... Bis zum Bitteren Ende...
Tuota kamaa se yks Gbj-kerääjä myös suositteli!RSHA wrote:Ostin hevostarvikekaupasta valjasöljyä, Neatsfoot oil- nimistä. Ei värjää vaaleatakaan pintanahkaa, mutta "haljaspuolelle" levitettynä aiheutti pienen tummentuman.