Niksi-Pirkka, hyviä käyttötapoja vanhoille tavaroille.
Niksi-Pirkka, hyviä käyttötapoja vanhoille tavaroille.
Meillä kotona emäntä siunailee aina jotain uutta hankintaa ja kyselee mitä tuollakin tekee....
Tänään totesin vuoristojääkärin jääpiikkiraudat tosi hyviksi nurmikon ilmaamiseen. Piikit on sopivan pitkät ja riittävän kartiot, jotta reiästä tulee sopivan kokoinen, eivätkä tartu maahan kiinni. Raudat kiinni lenkkareihin ja ruohonleikkurin perässä tallustelemaan nurmikolle, niin hyvä tulee.
Onko muilla mitään vastaavia sovelluksia käytössä?
nm. perusteita uusille hankinnoille
Tänään totesin vuoristojääkärin jääpiikkiraudat tosi hyviksi nurmikon ilmaamiseen. Piikit on sopivan pitkät ja riittävän kartiot, jotta reiästä tulee sopivan kokoinen, eivätkä tartu maahan kiinni. Raudat kiinni lenkkareihin ja ruohonleikkurin perässä tallustelemaan nurmikolle, niin hyvä tulee.
... Bis zum Bitteren Ende...
Valitettavasti ei tule mitään hyötykäyttöä mieleen
Mutta mun ei onneksi tarvitse perustella hankintoja kuin pankinjohtajalle. Ja voi sitten vaan syyttää itseään kun hukkuu kaikkeen roj...n mitä on tullut hankittua.
Tai no. On joku sota-ajan ruuvimeisseli ampumarepussa, ja wanhoja ruotsalaisia sekä hollantilaisia sarkahousuja olen käyttänyt talvisin.
Mutta mun ei onneksi tarvitse perustella hankintoja kuin pankinjohtajalle. Ja voi sitten vaan syyttää itseään kun hukkuu kaikkeen roj...n mitä on tullut hankittua.
Tai no. On joku sota-ajan ruuvimeisseli ampumarepussa, ja wanhoja ruotsalaisia sekä hollantilaisia sarkahousuja olen käyttänyt talvisin.
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
Re: Niksi-Pirkka, hyviä käyttötapoja vanhoille tavaroille.
hih, sama täällä, virallisesti olen julistettu ostokieltoon viikonlopun hankintoja alibin kanssa, kaverit haki mikkelistä P-08:n, kiitoksia vaan Juhalle jos luet tätä ja Antille ja tervakummulle rahdista...RSHA wrote:Meillä kotona emäntä siunailee aina jotain uutta hankintaa ja kyselee mitä tuollakin tekee....
yleisesti vaikea kyllä järkevästi käyttöön ottaa hankintoja, mutta nuo jääpiikit on hyvä idea, tosin naapurit saattaa hieman katsoa kieroon kun marssii rautapiikeissä ja lauleskelee Edelweissia ruohonleikkurin perässä
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
- Ned Flanders
- kenr
-
- korpr
- KlausRautahattu
- erikmest
jotkut pahansuopaisat ihmiset on ehottanu käyttämään verkon painona mutta siihenpä ne sovellukset sitten taitaa jäädäkin.
- Ned Flanders
- kenr
Neukkujen vuoden -70 desing luomus. Myöhemmin myös muodikkaana mustana. Malli SchMS = huppumaski..Canet wrote:On muuten kamalan näköiset nasset, varmaan suunniteltu pelottamaan vihollinen henkihieveriin. Joku osaa varmaan kertoa naamarin alkuperän ja mallin. Kunhan pääsen täältä kuntoutusreissusta kotiin, kokeilen heti, soiko kotomaisen nassen puhekalvo..
Mahdollisti optiikan käytön aikasempaa kasvoja ja silmiäkin myötäävää mallia paremmin.
En tiedä. Saattaa "kuntoutus" pidentyä jos alat naapari päässä enempi pärisemään
Veli käsitti tämän instituutin, jossa nyt oleilen, hiukan vääriin - täällä ei suoriteta "seslonkianalyysiä" eikä varastosta löydy pakkopaitoja.. (vaan on kysymys tästä: http://www.kuntke.fi/).
- Tulenjohtomies
- kenr
- Location: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Näppärää!
Ja noita arvomerkkilappuja olisi mulla vielä jokunen pari vääpelin arvolla ja sitten kasa tyhjiä lappuja askarteluprojekteihin, postikulujen hinnalla kulkee, ottakaahan yhteyttä
Todettu toimiviksi myös mm. tuopinalusina!
Ja noita arvomerkkilappuja olisi mulla vielä jokunen pari vääpelin arvolla ja sitten kasa tyhjiä lappuja askarteluprojekteihin, postikulujen hinnalla kulkee, ottakaahan yhteyttä
Todettu toimiviksi myös mm. tuopinalusina!
- Tulenjohtomies
- kenr
- Location: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Noitten helvetillisten helteiden aikaan nakutin naamioverkon makuuhuoneen ikkunan päälle. Makuuhuone sekä pimeni ja viileni mukavasti, saapi nukuttua.
"olisiko kuitenkin syytä ottaa taskuase mukaan"
Toi kun on ruotsalainen, niin eihän se tietenkään kunnolla toimi
- Attachments
-
- aurinkosuoja3.jpg
- (169.72 KiB) Downloaded 2644 times
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
-
- korpr
Neuvostomilitariaa voi hyödyntää joulukuusen latvatähtenä.
http://www.youtube.com/watch?v=9NKHJ64qRR8
http://www.youtube.com/watch?v=9NKHJ64qRR8
- Ned Flanders
- kenr
Herätellään vanhaa.
Vuosikausia jaloissa pyörinyt tripodi pääsi lampunjalaksi.
Vuosikausia jaloissa pyörinyt tripodi pääsi lampunjalaksi.
- Attachments
-
- 55905380.JPG
- (60.9 KiB) Downloaded 195 times