Jotain kuvia täällä onkin näkynyt kokoelmista,mutta pöly taitaa riivata...?
Eli ehdotuksia/malleja toteutuksista otetaan vastaan !
Paras semmoinen joka vie vähiten tilaa.
Olisiko kenties jonkinlainen pyörivä,suljettu,2 vierekkäin/2 peräkkäin,monessa kerroksessa ?
Ainakin itse olen joutunut paineilmalla putsailemaan vähän väliä,jos ovat olleet hyllyssä paljaaltaan.
Helpointa kopioida,tai kehitellä jonkun jo olemassa olevaa systeemiä.
Kiitokset eukäteen vastauksista !
Miten päähineet esille (ja pölysuojaan ! ?)
- Sturmmann
- mars
Lasin taakse kun vain saa, niin aina on hyvä! Eli jos muistan oikein sinulla on katonrajassa vähän tilaa, jonne voi nostaa lasiovellista hyllyä tms. Itselläni arvokkaimmat lakit on vitriinikaapissa. Pölyllähän on käsittääkseni vielä jopa tuhoavaa ominaisuutta vanhoihin eloperäisiin kuituihin nähden. Silkki esim. tuhoutuu kai aikas totaalisesti, jos sitä ei suojata.
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.
Äläs Sturmanni pelottele
onko omaisuuteni vaarassa. Nyt kyllä lähtee pienoismallit kaapista ja menee koppalakkia tilalle. Ei auta ottaa riskejä.
Mun lätsät on korkealla katonrajassa aika ahtaissa hyllyissä. Se ainakin vähentää pöllyyntymistä, muttei kyllä kokonaan sitä estä. Joku lasivitriini/-hylly olisi varmaankin paras. Mutta, paljon hattuja --> paljon lasia --> €€€

Mun lätsät on korkealla katonrajassa aika ahtaissa hyllyissä. Se ainakin vähentää pöllyyntymistä, muttei kyllä kokonaan sitä estä. Joku lasivitriini/-hylly olisi varmaankin paras. Mutta, paljon hattuja --> paljon lasia --> €€€
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
Vähän sentään liippaa aiheeseen.eli karvojen/pölyn ym poisto kankaista...
Olen menestyksellä käyttänyt teippirullaa.
Nyt oli kauppaan tullut Eldorado merkkisiä vaihtorullia,pikkasen halvempia kuin Sini merkkiset.
Huomattavasti heikompia kuin Sinit ! Ainakin nämä tästä erästä jotka ostin.
Seuraavaksi ostan Siniä !!!
Olen menestyksellä käyttänyt teippirullaa.
Nyt oli kauppaan tullut Eldorado merkkisiä vaihtorullia,pikkasen halvempia kuin Sini merkkiset.
Huomattavasti heikompia kuin Sinit ! Ainakin nämä tästä erästä jotka ostin.
Seuraavaksi ostan Siniä !!!