Ranskalainen lyhentämätön m1822
Ranskalainen lyhentämätön m1822
Nyt tarvitsisi nopeasti apua ? Nyt ois oikeesti kiiru !
Sanokaapa mikä on hyvä kuntoisen lyhentämättömän Ranskalaisen m1822 ratsuväkimiekan arvo tänä päivänä Suomessa ja ulkomaailmassa ?
Siis kysymys on SA leimatusta lyhentämättömästä miekasta ? ei käsittääkseni alenna sen arvoa ulkomailla, hieman nostaa Suomessa ?
- j o n i -
Sanokaapa mikä on hyvä kuntoisen lyhentämättömän Ranskalaisen m1822 ratsuväkimiekan arvo tänä päivänä Suomessa ja ulkomaailmassa ?
Siis kysymys on SA leimatusta lyhentämättömästä miekasta ? ei käsittääkseni alenna sen arvoa ulkomailla, hieman nostaa Suomessa ?
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Re: Ranskalainen lyhentämätön m1822
Miekkaa hankittu Suomeeen 4000 kpl josta arviolta vajaa 2/3 lyhennetty varikkotyönä. Eli lyhentämätön SA-leimattu harvinaisempi. Käytössä URR, HRR ja KRJR. Arvioisin että 500e ylöspäin kunnosta riippuen.
Se taitaa olla aika lähellä tuo hinta arvio oikeaa.Spiess wrote:Joo, viisisataa ja siitä ylös...
...jees, paljonkos sellaiset maksaa euroopassa ?
- j o n i -
- j o n i -
- Ned Flanders
- kenr
Joitakin vuosia sitten Ranskassa 100-200€ enemmän (halvimillaan)Rokka wrote:...jees, paljonkos sellaiset maksaa euroopassa ?
- j o n i -
Sitä minäkin, Saksassa ranskalaisia myyty about 600 euroa, siis kohtuu huonokuntoista !
- j o n i -
- j o n i -
Jossain netissä tarjottiin myös jäljennöstä muistaakseni hintaan n. 300 e. Jos jostain oikean saisi satasella, ostaisin kyllä..
Tarjottiin lyhentämätöntä Ranskalaista pari vuotta sitten = 400€ .Oli kyllä eri numerot tupessa ja miekassa jos sillä nyt on merkitystä? En pitänyt pahana hintana,mutta ei kuulunut "keräilysuunnitelmaan" ,ainakaan silloin.Harmi kun en ottanut talteen...
Gunbroker.com nettihuutokaupassa näytti olevan yksi "ei aivan mintti" 1822, lähtöhinta oli 100 $.
WKC tekee jäljennöstä, hinta n. 360,- (sis alv).
WKC tekee jäljennöstä, hinta n. 360,- (sis alv).
Ostitko Rokka tuon? kuva olis kiva jos ostit...
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=118570240
Toinen miekka samalta vuodelta mutta ei ranskalainen.
Toinen miekka samalta vuodelta mutta ei ranskalainen.
"Mies miestä vastaan taistelussa voittaja on se, jolla on yksi patruuna enemmän lippaassaan."
Erwin Rommel
Erwin Rommel