Elokuva Stalingradista tulossa
Elokuva Stalingradista tulossa
http://www.youtube.com/watch?v=l5q8yiXK69I
traileri näyttää hienolta.Eikä ole mukana amerikkalaista hapatusta....venäläisten tekemä näyttäs olevan.
traileri näyttää hienolta.Eikä ole mukana amerikkalaista hapatusta....venäläisten tekemä näyttäs olevan.
Nikke Pärmi: "Tuoda, tuoda, kun kaikki toised olivad pessimisdejä, niin minä yksin olin onanisdi."
Re: Elokuva Stalingradista tulossa
Puitteet näyttää upealta, tiedä sitten juonesta. Pakko kuitenkin tarkistaa jos vastaan tulee.
Tarkemmalla kuvalla kun kattoo, taitaa olla animaatio...No, katotaan kun tulee.
Nikke Pärmi: "Tuoda, tuoda, kun kaikki toised olivad pessimisdejä, niin minä yksin olin onanisdi."
Kuvajäljestä tulee mieleen "Taru Sormusten herrasta" eli taitaa nykyiseen tapaan olla sekaisin normaalia elokuvaa ja tietokone-animaatiota.....
"Aina on yritettävä
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
metsästää ja kalastaa
riiustaa ja pillustaa
kyllä jokin onnistaa.
Mut jos ei mikään onnista,
on miehellä huono tuuri"
-
- res vänr
Se voep tulla aikapaljon halvemmaksi nykypäivänä käyttää tietokonetta kuin aitoja koneita elokuvanteossa, mikä on tietenkin harmi myös omasta mielestäni.
GOTT MIT UNS
- Sturmmann
- mars
Venäjällä on paljon uusia heidän tekemiä sotaelokuvia, kun katselee siellä käydessä hyllyjä. Tasosta en sitten sano mitään, kun en ole yhtään koskaan ostanut...
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.
- KlausRautahattu
- erikmest
Löytyy jo torrenttina, sekä jonkinlaiset Suomi-tekstitkin.
Varsin pätevän näköisiä visuaaleja Igorilta.
Minä en pistä yhtään pahakseni – nyt esimerkiksi kranaattien räjähdykset muistuttavat edes jotenkin oikeita (happivajaita) detonaatioita, eikä tarvitse kärvistellä loputtomia bensaräjähdyksiä. Enkä oikein tiedä, onko tietokoneella mallinnettu vaunujoukkue nyt niin paljon huonompi kuin se yleensä ainoa toinen vaihtoehto, eli jonkun ihan toisen vaunumallin enemmän tai vähemmän onnistunut maskeeraus. Toki yksittäisen vaunun kohdalla riittävän aitoa liikettä ja tunnelmaa on vaikea saada aikaan tietokoneella.
Pitää katsoa koko raina jossain vaiheessa.
Minä en pistä yhtään pahakseni – nyt esimerkiksi kranaattien räjähdykset muistuttavat edes jotenkin oikeita (happivajaita) detonaatioita, eikä tarvitse kärvistellä loputtomia bensaräjähdyksiä. Enkä oikein tiedä, onko tietokoneella mallinnettu vaunujoukkue nyt niin paljon huonompi kuin se yleensä ainoa toinen vaihtoehto, eli jonkun ihan toisen vaunumallin enemmän tai vähemmän onnistunut maskeeraus. Toki yksittäisen vaunun kohdalla riittävän aitoa liikettä ja tunnelmaa on vaikea saada aikaan tietokoneella.
Pitää katsoa koko raina jossain vaiheessa.
Continental 4x4 Wiking – Für den Wintereinsatz im Kaukasus mit schwere 4x4-Fahrzeugen.
Nyt tämä on saatavilla dvd ja blu ray versiona. Mahtavaa katseltavaa..etenkin blu ray versiossa erikoistehosteet pääsee oikeuksiinsa, jää varmasti klassikko elokuvien joukkoon.
Eikä muuten edes maksa paljon, joten nuukempikin raatsii ostaa.
http://cdon.fi/elokuvat/stalingrad_(blu-ray)-27985001
Eikä muuten edes maksa paljon, joten nuukempikin raatsii ostaa.
http://cdon.fi/elokuvat/stalingrad_(blu-ray)-27985001
Joo tilasin rainan netistä ja oli minun mielestä pettymys. Oli saatu samaan elokuvaan 2 rakkaustarinaa vängättyä mukaan ja minuun ei tuo Venäläinen elokuvan tarinankerronta uppoa ts.kokoajan hidastetaan kuvia ja ukko selvittää päälle ummet ja lammet. Plussaa tulee visuaalisesta puolesta.Synkkä ja raaka yleisilme. Kyllä Saksalaisten tekemä Stalingrad ja Enemy at the gates menee tämän ohi jos verrataan kyseisen taistelun leffoja..
Vaik on synkeä yö,tykki leimua lyö,Jyrinästä sen järkkyvi maa.