Sturmmann wrote:Omankin työnantajan lippuvarastosta löytyi mm. Preussin, 3-valtakunnan ja jne. lippuja..
Mainitsee uudenveroiseksi. Olisiko mainintana 'uusi' mikäli lippu olisi vielä kaupan paketissa (made in china)snayperskaya wrote:Tämähän on nähtävästi juuri liukuhihnalta tullut, vai?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70016600
Ei muuta kuin kuvia kehiin, niin katsotaan mistä on kyse.jääkäri wrote:vähän aiheen vierestä, mutta lipuista kuitenkin.
mulla on noi isävainaan sota-aikaiset valokuvat.yhdessä kuvassa pitävät jatkosodan etenemisvaiheessa sotasaaliiksi saatua venäjän armeijan jotakin lippua.sama lippu on kuulemma tänä päivänä suomen sota-museon kokoelmissa.näin mulle eräs ev.ln.evp kertoi kuvan nähdessään.
yritin etsiä sitä valokuvakansiota tästä osoitteesta jossa nyt näpyttelen tätä kirjoitusta.ei löydy tai on jossakin hyllyjen perillä.todennäköisesti yhdellä omaisellani lainassa.pitää kysellä häneltä.tallessa ne kuitenkin pitäisi olla.Sturmmann wrote:Ei muuta kuin kuvia kehiin, niin katsotaan mistä on kyse.jääkäri wrote:vähän aiheen vierestä, mutta lipuista kuitenkin.
mulla on noi isävainaan sota-aikaiset valokuvat.yhdessä kuvassa pitävät jatkosodan etenemisvaiheessa sotasaaliiksi saatua venäjän armeijan jotakin lippua.sama lippu on kuulemma tänä päivänä suomen sota-museon kokoelmissa.näin mulle eräs ev.ln.evp kertoi kuvan nähdessään.