Ned from left...

Keskustelua suomalaisesta militariasta
Post Reply
Ned Flanders
kenr
kenr

Re: Ned from left...

Post by Ned Flanders »

Eli siis kuvia miesten perseestä? Ja minä sitten tulin mieleen.. Image

Pahoittelen harhaan johtamista tieto/taidon osalta mutta 80%:sti kirjoituksissani on perässä kuitenkin se kysymysmerkki.

MAT, Hope joku muu pystynee auttamaan. Kun noista omista M/27 huosujen aitoudesta ei ole täyttä varmuutta..
Image

Rensseli-setä

MAT
sotvm1
sotvm1

Post by MAT »

Kaivatut housut kyllä löytyy mutta valitettavasti ovat nyt remontin takia pakattuna niin että en pääse käsiksi... katsoin justiinsa kuvia mitä löytyy ja aina se takin helma tuppaa ahterin piilottamaan....

Hope, riennä apuun...
"Emme ole puolalaisia. Sellaista ei voisi tapahtua täällä"
- kenraali M. Gamelin saadessaan v 1940 varoituksen siitä että saksalaiset voisivat käyttää ranskalaisia vastaan Puolassa soveltamaansa blitzkrieg-taktiikkaa...

Ned Flanders
kenr
kenr

Post by Ned Flanders »

Masa wrote: Miesten perseet... voi kissan viikset.

Nimim voimakkaaasti keski ikää lähestyvä, orastavasti kaljuuntuva, ylipainoinen, säntillisesti veronsa kantava ja ahdasmielinen HETERO MIES eli mannen.
Pahoittelut muka hyvästä "sutjauksesta", netin ja kirjoitusten kautta ei aina välity oikea tai tarkoitettu tapa ilmaista asiaa ja väärinkäsityksiä syntyy. Itse luulin että arvelit minun olevan sillai vasuri ;)

Kysymys on hyvä ja olisin itsekin jossain vaiheessa 27:n housuihin tullut. Selviä kuvia noista ei tosiaan löydy oikein mistään.
Ymmärtääkseni lisäksi suojeluskunnilla oli epävirrallisia malleja ja valmistajia. eli kankaat tilattiin ja paikallinen vaatturi teki housut suurin piirtein sinnepäin.
Image

Rensseli-setä

Haudankaivaja

Post by Haudankaivaja »

Joo, kyllähän täällä kannattaa olla tarkkana, millaisilla ilmaisuilla toisia foorumilaisia lähestyy. Itsekin tulee joskus kokeiltua ns. vähän toisten foorumilaisten "sietokyvyn rajoja" mutta ei millään tavoin tuolla Masan käyttämällä "sektorilla".

Tulee vaan joskus hilattua keskustelu "ihan siihen hilkulle", että vetääkö vastapeluri itseltään ranteet auki, vaiko minua turpaan... :-D :-D

Meni taas väh.. aika paljonkin off topicin, mutta kun "Haudankaivajan" kohdalla tämän pointin tietää, niin ymmärtää mun kirjoituksetkin jotenkin paremmin. Elämä on... :moshaa

MAT
sotvm1
sotvm1

Post by MAT »

kun kysyit sitä m/27 housujen yleisyyttä takkeihin verrattuna... jos nyt silleen karkeen mutu-arvion heittäis niin yksiä säilyneitä housuja kohtaan on varmaan jotain 5-10 rotsia. Niitä ei tosiaan liikaa tule vastaan. Ja sitten temppukerroin kasvaa vielä kun etsii ko.housuja vihreillä sk-revääreillä...yhdet olen onnistunut hankkimaan ja ne ovat myös ainoat jotka on tyrkyllä olleet..
"Emme ole puolalaisia. Sellaista ei voisi tapahtua täällä"
- kenraali M. Gamelin saadessaan v 1940 varoituksen siitä että saksalaiset voisivat käyttää ranskalaisia vastaan Puolassa soveltamaansa blitzkrieg-taktiikkaa...

reka65
kenr, vr4
kenr, vr4

Post by reka65 »

Onko kirjurin pökät kun on persaus ja uuma kasvanut :-D

smokeball
kenr, vr2
kenr, vr2

Post by smokeball »

reka65 wrote:Onko kirjurin pökät kun on persaus ja uuma kasvanut :-D
Nostomiehen housut :!:
Viro, Aunus, Karjalan kaunis maa, yks suuri on Suomen valta.
Ylituubamestari Image

JSS

Post by JSS »

Masa wrote:No nin poijjaat, se perseleen peräkiila...

Image[/URL][/img]

Olisko sulla laittaa housujen leimoista kuvaa?? Toi väri,vai hämääkö kuva?eikös varjeluskunnalla ole vähä niinku hernerokan vihree..

JSS

Post by JSS »

Upea kokonaisuus! Omistatko Sk-lakkia? Sehän kruunaisi ton läjän.

Post Reply

Return to “Suomalainen militaria”