Mitä r-ainetta nämä M/41- sekä M/43-kranaatit sisälsivät ja oliko r-aine valettu
sisälle vai jonkinlaisena pillerinä?
karesuvannon suomalaisten linja.
Re: karesuvannon suomalaisten linja.
Romumuurahainen
valettua trotyyliä.
pitää ottaa kuva mulla on nuita 43 vielä muutama purkamatta rotyyleistä.
pitää ottaa kuva mulla on nuita 43 vielä muutama purkamatta rotyyleistä.
meiselillä tökkiny murenee aika helposti.
nuita 43 mallisia löyti aikanaan yhestä pusikosta monta kymmentä kuljetus tulpat päällä ja laatikoitten jämät ympärillä.
nuita 43 mallisia löyti aikanaan yhestä pusikosta monta kymmentä kuljetus tulpat päällä ja laatikoitten jämät ympärillä.
tietääkö kukaan mistä saisi ostaa harjoitus sytyttimiä tommoseen 62 mallinenkin käy samaan kierteeseen.
onko 43 ja 62 mallin kässärillä muuta eroa kuin sytytin oliko kansi kierteellä kiinni ??
onko 43 ja 62 mallin kässärillä muuta eroa kuin sytytin oliko kansi kierteellä kiinni ??
Olen käsikirjoista lukenut että täyte on ollut valettua TNT'tä enkä itse ole poistanut yhdestäkään vaan ostanut omaan kokoelmaan ainoastaan sellaia jotka joku Pelle Peloton jossain päin maailmaa on tyhjentänyt
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
voipi olla tönttöäkin.
ite olen nuita tyhjentänyt jo kymmenkunta lankalla kansi päälle mutta ku ei ole sytyttimiä jos jollain on voisin ostaa (en tarvitse räjähtävää osaa).
ite olen nuita tyhjentänyt jo kymmenkunta lankalla kansi päälle mutta ku ei ole sytyttimiä jos jollain on voisin ostaa (en tarvitse räjähtävää osaa).