Mitähän AuK:n ristissä on ollut keskellä? Rojut on ollut samalla henkilöllä ja ristien takana on vuosiluku 1941.
Entä tuo "ilves" JR23? olen nähnyt vain toisenlaisia "ilveksiä".
Kelle noita ansioristejä jaeltiin? Siinäkin on vuosiluku 1941 takana.
[img][IMG]http://www.aijaa.com/img/b/00622/3164136.jpg[/img][/img]
Olisko tietoo?
Olisko tietoo?
"Jospa ihmiset tietäisivät, kuinka terveellistä ampuminen on, rientäisivät he kilvan sitä harjoittelemaan".
P.E. Svinhufvud
P.E. Svinhufvud
Re: Olisko tietoo?
"ilvesdivisioona" 5D toi ilves
Vihdoinkin vapaa, sanoi venäläinen kun vangiksi jäi...
Onko ruk56 ollut 41??? Kova on tahti, kun 10 kurssia vuoteen.... Mulla on vaan kurssin 46 risti ja se on ollut heti talvisodan jälkeen...... muistaakseni....
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/ruk/ ... urssit.dsp
Tuolta selviää kaikkien kurssien ajankohdat sun muut. 46 on ollut 28.3.-40 - 29.6.-40, eli aivan kuin Wittmann aivan oikein muisteli, kun taas 56 ollut 8.1.-43 - 14.6.-43
Tuolta selviää kaikkien kurssien ajankohdat sun muut. 46 on ollut 28.3.-40 - 29.6.-40, eli aivan kuin Wittmann aivan oikein muisteli, kun taas 56 ollut 8.1.-43 - 14.6.-43
Sorry!
Mä olen katsonut väärin. Tosiaan, siinä RUK:n ristissä ei ollutkaan vuosilukua, pyydän anteeksi asiantuntijoilta.
Ajattelinkin, että kyseinen henkilö on pitänyt kovaa tahtia upseeriksi.
Kiitos jo näistä tiedoista.
Minkähänlainen keskiö tossa AuK:n ristissä on ollut? Siinä on vuosiluku 1941
Ja "ilveksiä" olen nähnyt ilman tuollasta taustaa ja tota JR23-merkintää. Niitä on siis paljon erilaisia?
Missähän nuo ILVEKSET taisteli?
Mä olen katsonut väärin. Tosiaan, siinä RUK:n ristissä ei ollutkaan vuosilukua, pyydän anteeksi asiantuntijoilta.

Ajattelinkin, että kyseinen henkilö on pitänyt kovaa tahtia upseeriksi.
Kiitos jo näistä tiedoista.
Minkähänlainen keskiö tossa AuK:n ristissä on ollut? Siinä on vuosiluku 1941

Ja "ilveksiä" olen nähnyt ilman tuollasta taustaa ja tota JR23-merkintää. Niitä on siis paljon erilaisia?
"Jospa ihmiset tietäisivät, kuinka terveellistä ampuminen on, rientäisivät he kilvan sitä harjoittelemaan".
P.E. Svinhufvud
P.E. Svinhufvud
5D oli yllättäen Hämeestä. Divisioonan kissa on ilman taustaa, mutta ilmeisesti JR on tehnyt omankin version.
Kuten kunnioitettu vaari-vainaja sanoi..... "Kaikki mikä nousee itärajan takaa -auringon lisäksi- Otetaan vastaan tasajyvällä "
Nra of Finland
Nra of Finland
- Tulenjohtomies
- kenr
- Location: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Tarkoitat varmaan yhtenä merkkinä tällaista...http://www.antiikinvuoksi.fi/tuoteinfo. ... 23&start=1suoja wrote:Ja "ilveksiä" olen nähnyt ilman tuollasta taustaa ja tota JR23-merkintää. Niitä on siis paljon erilaisia?

Just tuollaista tarkoitin.
Onko kellään kuvaa tosta "ehjästä" AuK:n rististä?
Onko kellään kuvaa tosta "ehjästä" AuK:n rististä?

P.E. Svinhufvud
P.E. Svinhufvud