Neuvosto-tähti?
Neuvosto-tähti?
Mikähän venäläinen punatähti mahtaa olla tässä vasemmalla puolella? Oikealla sodanaikainen upseeritähti kokoverrokkina.Itse arvelen sitä sodanjälkeiseksi mutta mutta liittyykö sotavoimiin lainkaan vai onko joku pioneeri juttu tai jotain?
- Attachments
-
- Neuvosto-tähti 001.JPG
- (59.86 KiB) Downloaded 1658 times
-
- sotvm1
Re: Neuvosto-tähti?
Hyvin tehty joka tapauksessa.Pelkän kuvan perusteella ei voi päätään pölkylle laittaa. Vai voiko?caporal wrote:Mikähän venäläinen punatähti mahtaa olla tässä vasemmalla puolella? Oikealla sodanaikainen upseeritähti kokoverrokkina.Itse arvelen sitä sodanjälkeiseksi mutta mutta liittyykö sotavoimiin lainkaan vai onko joku pioneeri juttu tai jotain?
Erittäin hyvä kysymys, itselläni juurikin sama probleema, laiskuuttani vaan jäänyt kuva ottamatta ja täällä kysymättäcaporal wrote:Mikähän venäläinen punatähti mahtaa olla tässä vasemmalla puolella? Oikealla sodanaikainen upseeritähti kokoverrokkina.Itse arvelen sitä sodanjälkeiseksi mutta mutta liittyykö sotavoimiin lainkaan vai onko joku pioneeri juttu tai jotain?
Vakio kokardi m/35 31mm mitattuna tähden alasakarasta yläsakaraan kärjestä kärkeen, isompi 41mm.
Molempien omieni "työkalut" kiinnitetty emaloinnin jälkeen erillisenä osana 2 piikillä. Nimim. Toinen tiedosta kiitollinen
"Aseeton kansa on kelvoton!" J.V. Snellman
kannattaa kysyä tuolta http://www.sdpl.fi/index.php. Kävin nimittäin pyörähtämässä heidän järjestämällä kirpputorilla. Saamani vasemmistoliiton "käsiase"-kieltotarra on aika veikeän näköinen glockini laatikossa. Saamieni esitteiden mukaan yli 16 vuotiaat ovat tervetulleita ohjaajiksi sun muiksi. Pitäisköhän ilmoittautua? Alkais julistaan reserviupseeri- ja maanpuolustushenkeä pikkupiltteihincaporal wrote:...onko joku pioneeri juttu tai jotain?
Heh,heh! Tarkoitin kyllä jotain neuvostoliittolaista pioneeri/nuorisoliittolaista juttua.Mutta voihan tämä merkki olla miliisi tai jotain....