Häh, voiko kuvia linkittää omalta koneeltakin suoraan?HL/A wrote:Tyhmä kysymys johon en äkkiseltään löytänyt vastausta. Siirrän kuvat viestin liitetiedostoksi omalta koneeltani mutta aina toisen kuvan jälkeen tulee herjaus "voit lisätä enintään 2 liitetiedostoa". Enkö todella voi lisätä useampia ilman että ryhdyn opettelemaan jonkin kuvapalvelimen käyttöä johon minulla ei muuten ole tullut tarvetta
Kuvien lisäys?
Re: Kuvien lisäys?
Jos koneesi on koko ajan verkossa, niin silloin linkitys toimii.
Kai se vaatisi jonkin serveri ohjelmiston, joka avaa levyt käyttöön ?
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Minun kysymykseni koski ainoastaan sitä kun siirrän kuvia viestin liitetiedostoina foorumin serverille niin pystyn lisäämään vain kaksi liitetiedostoa kun palvelu alkaa herjata asiasta. Kuitenkin a.o.ikkunassa on ilmoitus "voit lisätä yhden tai useampia liitetiedostoja", eli useampia = 2
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
Kyllä niitä pitäisi useampia saada laitettua. Tulisikohan kokorajoitus jo vastaan. Täytyy testailla...
Pienennän liitekuvani niin että pidempi sivu on alle 1000 pikseliä, jos on tätä isompi niin tulee helposti herjaa liian suuresta liitetiedostosta.
Pitäisikö pienentää lisää jotta saisi useampia liitteitä samaan viestiin?
Pitäisikö pienentää lisää jotta saisi useampia liitteitä samaan viestiin?
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
Aijaan kautta laitetut kuvat tosiaan häviää tietyn ajankuluessa...siinähän olisi talkoita kun jokainen kävisi läpi postaamansa ketjut ja poistaisi ne joissa ei näy enää kuvat tai sitten jos on itsellä kyseiset tiedot koneella tallella niin liittäisi ne sellaisen kuvapalvelimen kautta missä ne pysyy tallella...Vapautuisi kallista serveri-tilaa ja tieto olisi vielä vuosienkin päästä jaossa...
Sain itse lisättyä kolme suhteellisen isoa kuvaa viestiin. Tiedostokoko oli yhteensä yli 1 Mt ja kuvien koot 1100*700 pikseliä. Joten en oikein osaa sanoa mikä kuvien lisäyksessä mättää
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
-
- res luutn
On tämä elämä ihmeellistä.
Haluaisin laittaa keskustelun tueksi valokuvia. Vaan eihän se millään onnistu. Tai sitten kai(?) jos nyt oikein ymmärsin, niin johonkin semmoiseen paikkaan siirrän ne kuvat, että jos en niitä päivitä tms?, niin ne häviävät myös keskustelusta näkymästä ehkä jo muutamassa kuukaudessa. Kuulostaa hyvälle. Enkä ymmärrä tästä koko paskasta nyt taas yhtään mitään.
Minä vaan haluaisin laittaa kuvaamiani merkkejä muillekin näkyville ja vielä niin, että niitä kuvia voisi hyödyntää myös jatkossakin.
En kyllä varmaan koskaan pääse näiden saatanan tietokoneiden kanssa sinuiksi. Menee ihan täysin hermot. Että pitää olla raivostuttavaa...
Haluaisin laittaa keskustelun tueksi valokuvia. Vaan eihän se millään onnistu. Tai sitten kai(?) jos nyt oikein ymmärsin, niin johonkin semmoiseen paikkaan siirrän ne kuvat, että jos en niitä päivitä tms?, niin ne häviävät myös keskustelusta näkymästä ehkä jo muutamassa kuukaudessa. Kuulostaa hyvälle. Enkä ymmärrä tästä koko paskasta nyt taas yhtään mitään.
Minä vaan haluaisin laittaa kuvaamiani merkkejä muillekin näkyville ja vielä niin, että niitä kuvia voisi hyödyntää myös jatkossakin.
En kyllä varmaan koskaan pääse näiden saatanan tietokoneiden kanssa sinuiksi. Menee ihan täysin hermot. Että pitää olla raivostuttavaa...
Olipa miekka miestä myöten, kalpa kantajan mukahan,
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
Itse olen tosiaankin käyttänyt http://imageshack.us/ onnistuneesti toista vuotta, kuvat säilyvät siellä ja on linkitettävissä muillekkin, näyttäisi tällä hetkellä olevan 199 kuvaa ladattuna, eikä missään herjaa että mistään pitäisi maksaa mitään ?
Suosittelen todella helppoa. Ensin siis rekisteröidyt => uploadaat kuvat sinne ja siten kun kuva on kansiossasi ilmestyy kuvan oikealle puolelle "nappeja" ylimmässä on kuvan informaatiot (i) josta voit kopioida "direct" kohdasta kuvan osoitteen, jonka sitten liität foorumin sivuilla [img] tägien väliin... helppoa eikö
- j o n i -
Suosittelen todella helppoa. Ensin siis rekisteröidyt => uploadaat kuvat sinne ja siten kun kuva on kansiossasi ilmestyy kuvan oikealle puolelle "nappeja" ylimmässä on kuvan informaatiot (i) josta voit kopioida "direct" kohdasta kuvan osoitteen, jonka sitten liität foorumin sivuilla [img] tägien väliin... helppoa eikö
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Ei ne Aijaa.comin kuvat mihinkään häviä, ainakaan niin kauan kuin lataat ne omiin kansioihisi siellä. Eli siis kirjaudut sisään ennen kuvien lataamista.l.o.s.t wrote:Aijaan kautta laitetut kuvat tosiaan häviää tietyn ajankuluessa...siinähän olisi talkoita kun jokainen kävisi läpi postaamansa ketjut ja poistaisi ne joissa ei näy enää kuvat tai sitten jos on itsellä kyseiset tiedot koneella tallella niin liittäisi ne sellaisen kuvapalvelimen kautta missä ne pysyy tallella...Vapautuisi kallista serveri-tilaa ja tieto olisi vielä vuosienkin päästä jaossa...
Kuvat voi myös liittää suoraan viestiin Liitetiedostot -kohdasta. Silloin ne tallentuu meidän palvelimelle. No, takuuta säilymisestä ei kyllä ole täälläkään Vapaa levytila kun on katoava luonnonvara, joten jotain siivoustoimia sielläkin on jossain vaiheessa tehtävä. Kuvissakin kun pätee sama sääntö kuin muissakin: toisen roju on toisen aarre.
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
Niinpä näyttää olevan. Varmaankin joku bugi joka tuskin vaikuttanee
mopon ohjaukseen.
mopon ohjaukseen.
Romumuurahainen
Liitetiedostojen raja tuli täyteen......apuva!
"Mies miestä vastaan taistelussa voittaja on se, jolla on yksi patruuna enemmän lippaassaan."
Erwin Rommel
Erwin Rommel