Keskustelua asehistoriasta ja militariasta

Keskusteluareenan tarjoaa teille Pohjois-Kymenlaakson Asehistoriallinen Yhdistys
Tänään on Su Marras 19, 2017 16:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 44 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kadonneet viestit ?
ViestiLähetetty: Ma Helmi 08, 2010 19:46 
kenr, vm2
kenr, vm2
Käyttäjän avatar

Tuossa kovasti hämmästelin, aika vähän olen muutenkin viime aikoina kirjoitellut ja omasta mielestäni ihan asiasta. Viestejä on näköjään poistettu tietojenikin mukaan 300-400 ? en usko niin paljon paskaa kirjoitelleeni ! samoin yleisessä keskustelussa tavallaan yleistä keskustelua mm. huuto.net keskusteluja on lukittu, ääneen vaan ihmettelen, lukeeko sensuuri koko ketjun, jonka poistaa, koska usein sekavissakin ketjuissa paljon asiaa ? mm. näissä huuto.net keskusteluissa referenssejä tuotteista ja ei niin aidoista tuotteista ja niiden arvoista ? Vaikka tarina kaskaa usein...

Voinhan olla kokonaan kirjoittamattakin... En kirjoittele tätä, enkä aiemminkaan, minkään statussymboolin toivossa (mahdollisiman paljon postauksia), vaan asiaan, jos joku kysyy, tai itse sitä etsin ? Saatan sitä myöhemminkin etsiä ? Näköjään parempi pitää turpansa kiinni, jos ei sieltä asiaa tule !

- j o n i -

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Kadonneet viestit ?
ViestiLähetetty: Ma Helmi 08, 2010 20:25 
kenr, vr4
kenr, vr4
Käyttäjän avatar

Hop hop, eipä hermostuta. Eiköhän nuo ole poistettu vanhuuttaan (vaikka asiaa olisivatkin) ja tila-aika avaruuden säästön takia.
Kaikki ei ole jumalan sanaa ja pysyvää.
ja nuo huutonet jutut tosiaan on kivoja mutta....sori vaan....

Näköjään parempi pitää turpansa kiinni, jos ei sieltä asiaa tule !

Näinkin voi olla ja tännehän ei ole pakko tulla kenekään...

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Helmi 08, 2010 20:35 
kenr, vm2
kenr, vm2
Käyttäjän avatar

Jep, se on suuri harmi kun tietoa katoaa "aika-avaruuteen" !

Tuota nyt en ymmärtänyt täysin, onko tuo foorumin virallinen linja, "tänne ei ole pakko tulla" ? ja turpa kiinnikkin voidaan olla :miettii: Onhan tämä ollut hyvä ja nopea, samalla julkinen tapa saada tietoa, voihan sen tiedon etsiä muutenkin, ehkä hieman hitaammin, mutta siitä ei sitten muut paljon kostu, kun tieto jää tiedon lähteen ja hakijan väliseksi !

Ja kyllä niissä huuto.net keskusteluissa on paljon asiaakin :miettii:

- j o n i -

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Helmi 08, 2010 22:55 
kenrmaj
kenrmaj
Käyttäjän avatar

Eläpä Rokka huoli. Minun viestimäärä on pysynyt suunnilleen samana viimeiset 2 vuotta. Kertonee jotain kirjoittajasta. :smile:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 9:03 
kenr, vr4
kenr, vr4
Käyttäjän avatar

Aiemminkin on ollut puhetta forumin "linjasta" . Virallista sellaista ei ole, mutta vähän katsellaan päältä ettei ihan ryöstäydy käsistä ja olisi siten forumin otsikon mukainen.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 9:23 
kenr, vm2
kenr, vm2
Käyttäjän avatar

Kannattaisi toimia jatkuvasti, selvästi huomaa ajoittaiset "siivoamistalkoot" monet jo totut juonteet päättyvät kuin seinään ? Nyt menee jankuttamiseksi, kun puhun vain näistä huuto.net ketjuista, mutta mikä niistä tekee yht'äkkiä lukittavia, kaikki huomiodut kohteet ovat olleet jotenkin militariaan liittyviä ja niistä keskustelua, yhtään dilleä ei ole tarjottu ?

On kyllä selvä, että tällä foorumi on tarkoitettu keskusteluun asehistoriasta ja militariasta, joskin joskus tuntuu, ettei kellään ole sanottaavaa tältä saralta, silloin helposti tarina lähtee pelkkään posken hiettoon. Foorumilta monesti pyydetty, että olisi sellainen diipadaapa osio, eipä tule, sitten porukan patoutumat purkautuvat ihan hyviinkin ketjuihin, ajanvietteeksihän moni tätäkin foorumia käyttää.

- j o n i -

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 10:22 
kenr, vr2
kenr, vr2
Käyttäjän avatar

Tuo huutonet-ketju oli mielestäni aika hyvä juuri siinä mielessä, että hintakehitys ja tietyt 'trendit' tulivat esille. Samalla sai varoituksia feikkitavarasta, että osaa tarkastella oikeita kohtia esineistä. Ja olihan tuo monesti mitä parhainta huumoria järjettömine myyntiartikkeleineen ja tähtitieteellisine hintoineen.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 17:32 
kenr, vr4
kenr, vr4
Käyttäjän avatar

Rokka kirjoitti:
Kannattaisi toimia jatkuvasti, selvästi huomaa ajoittaiset "siivoamistalkoot" monet jo totut juonteet päättyvät kuin seinään ? Nyt menee jankuttamiseksi, kun puhun vain näistä huuto.net ketjuista, mutta mikä niistä tekee yht'äkkiä lukittavia, kaikki huomiodut kohteet ovat olleet jotenkin militariaan liittyviä ja niistä keskustelua, yhtään dilleä ei ole tarjottu ?
On kyllä selvä, että tällä foorumi on tarkoitettu keskusteluun asehistoriasta ja militariasta, joskin joskus tuntuu, ettei kellään ole sanottaavaa tältä saralta, silloin helposti tarina lähtee pelkkään posken hiettoon. Foorumilta monesti pyydetty, että olisi sellainen diipadaapa osio, eipä tule, sitten porukan patoutumat purkautuvat ihan hyviinkin ketjuihin, ajanvietteeksihän moni tätäkin foorumia käyttää.

- j o n i -

Kyllä näin on, mutta "siivooja" -en minä-päättäköön itse miten sen helpoiten suorittaa.

Niin menee :P , mutta katsotaan...

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 17:39 
kenr, vr4
kenr, vr4
Käyttäjän avatar

Ja tästäkin ketjusta poistin vahgossa yhden viestin , jota en saa takaisin :oops:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 17:53 
kenr, vm2
kenr, vm2
Käyttäjän avatar

Spieß kirjoitti:
Ja tästäkin ketjusta poistin vahgossa yhden viestin , jota en saa takaisin :oops:

Niimpä :comcrash :miettii:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 17:53 
kenr
kenr
Käyttäjän avatar

Paikkakunta: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Joo,ajan kanssa taas tulee sitten vastaan mitä on poistettu ja mistäkin...ja onko niillä ollut merkitystä ketjussa.
Viimeksi kun laitoin tuon "Missähän tämmöinen on" (Kuhmon Rajakangas) kuvan niin huomasin että edellinen kuva-arvoituksen kuva oli huitaistu bittiavaruuteen,mutta vastaukset oli jätetty...no,näköjään sitä sattuu paremmissakin piireissä. :-D
viewtopic.php?f=11&t=3834&start=255

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 18:25 
ev
ev

On pitänny kysyäkkin noista lentoon lähteneistä kuvista, lähteekö ne miten nopsaan omineen vai olenko mahd. itse itsekseni hävittänny, häipyykö ne sivuilta jos poistaa omista asetuksista?
Eiköhän nuo asiat tule aika äkkiä uusintakierrokselle, taitaa puolet porukasta olla dementian kynsissä :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 18:46 
kenr, vr4
kenr, vr4
Käyttäjän avatar

Kuvat häipynevät niille ladatuilta palvelimilta, joten eivät näy täälläkään.
Näin ymmärtäisin asian.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 18:51 
kenr, vr2
kenr, vr2
Käyttäjän avatar

Monesti kuvat ovat esim aijaa.comilla ja siellä ne pysyvät vain kuukauden ellei ole jatkuvaa trafiikkia. Kuvablogi ym henkilökohtaiset verkkoalbumit ovat pysyviä.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Helmi 09, 2010 18:56 
ev
ev

Joo, nämä palvelimet jotenkin ymmärrän, mutta on ollu kuvia, mitkä on otettu omalta koneelta ja laitettu liitetietoihin, niin näitä joku piru imuroi avaruuteen, tai sitten oon ite se ... :evil:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 44 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia