Löytyykö keltään Saksalaisia ww2 asemanuaaleja, siis jotain samankaltaisia joita Anska kauppaa mutta alkuperäisiä?
Kiinnostaisi tietää onko originaaleissa joitain Kolmannen valtakunnan leimoja ja onko ylipäänsä keinoa jolla erottaa
alkuperäisen kopiosta? Saattaa olla vaikea pala.
Ohjesääntö kirjaset
Re: Ohjesääntö kirjaset
Romumuurahainen
Re: Ohjesääntö kirjaset
Sakujen manuaaleissa ei periaatteessa ole mitään leimoja paitsi mahdollisia joukko-osaston leimoja. Eli painosta ovat lähteneet ilman ylimääräisiä leimoja. Painojäljestä usein näkee kun viistosti peilaa valoa vasten vanhan painojäljen kolmiuloitteisuuden, samoin vanha paperi on varsin karkeasyistä. Nykyinen kopio/painojälki on täysin sileää ja paperi liian korkealaatuista.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
Re: Ohjesääntö kirjaset
Kenttämajoitusopas. Päämajan Pioneeriosasto. Hyväksytty käyttöön 30. lokakuuta 1941.


Re: Ohjesääntö kirjaset
Onko tämä sama opas, vai uudistettu painos...
Liekö kellään hyllyssä?
http://www.kiinet.com/kolmekannelta2/ha ... janro=1414
Liekö kellään hyllyssä?
http://www.kiinet.com/kolmekannelta2/ha ... janro=1414
6.D; primus inter pares.



