Page 1 of 1
pelikortit
Posted: Sun Sep 25, 2011 13:19
by namibia
onko kenellekään osunnut silmiin tällaisia pelikortteja?kääreessä teksti 4 korpraalia,edustettuina tykistö,maavoimat,ilmavoimat ja laivasto.vuosiluvusta ei tietoa kääreessä ei mitään tekstiä.pakassa 52 korttia
Re: pelikortit
Posted: Sun Sep 25, 2011 22:44
by H-D
Enpä oo tommosia ennen nähny,ainoo pelikäyttöön tarkotettu väline on, isäukon kertoman mukaan tammipelin nappula , saanut sen naapurivaltion edustajalta , joka luovutti kyseisen esineen sodan aikana ystävällisesti muistoesineeksi isälleni

Re: pelikortit
Posted: Mon Sep 26, 2011 7:40
by namibia
juu ei ole ittellekään ennen eteen tullu tällaisia kortteja,pakassa 52 korttia,sitte on vielä 115 kpl muutaman aselajin "varakortteja"todennäköisesti ollut useampi korttipakka.