Arvio kirjoista ?

Keskustelua mm. passeista, sotapäiväkirjoista, komennustodistuksista jne.
Post Reply
User avatar
Rokka
kenr, vm2
kenr, vm2
Posts: 2087
Joined: Wed Oct 25, 2006 12:01
Location: Etelä-Karjala

Arvio kirjoista ?

Post by Rokka »

Tällä on kiiru, tarjottiin tällaisia, pistin varaukseen, aika mielenkiintoista tekstiä tuntui olevan ? Onko tullut muille vastaan, hinta vaan hirvittää, pistin kuitekin varaukseen...

Kirjat siis:
Tietoja N-L:n armeijasta
Lyhyt kenttäkirurgian opas III
Tietoja puna-armeijan panssarikalustosta ja sen käytöstä varsinkin Suomen rintamalla sodissa vv. 1939-1940 ja 1941-1942

Image

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."

User avatar
Tulenjohtomies
kenr
kenr
Posts: 1959
Joined: Sun Apr 20, 2008 11:03
Location: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Contact:

Re: Arvio kirjoista ?

Post by Tulenjohtomies »

Enintään 60€ koko laitoksesta...

User avatar
Rokka
kenr, vm2
kenr, vm2
Posts: 2087
Joined: Wed Oct 25, 2006 12:01
Location: Etelä-Karjala

Re: Arvio kirjoista ?

Post by Rokka »

Löytyykö noita kirjoja mistään ?

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."

User avatar
HL/A
kenr, vr2
kenr, vr2
Posts: 3500
Joined: Tue Dec 23, 2008 15:40
Location: Salpalinja

Re: Arvio kirjoista ?

Post by HL/A »

Huutonetistä, alan messuilta ja antikvariaateista noita hiljaksiin löytyy. Kaksi ensimmäistä eivät mielestäni ole kovin kysyttyjä eikä kalliita mutta tuo panssarikalusto-opus yksinään siinä viidenkympin haarukassa.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.

User avatar
Tulenjohtomies
kenr
kenr
Posts: 1959
Joined: Sun Apr 20, 2008 11:03
Location: Михайловская артиллерийская академия Санкт-Петербург
Contact:

Re: Arvio kirjoista ?

Post by Tulenjohtomies »

Varsinaisesti näistä ei löydy mitään uutta tietoa mutta silti ihan mukavat hyllyssä.
Näihin kahteen pitäisi vielä saada muutkin osat...tietysti ajan kanssa löytyy jos löytyy ja 10 vuotta se voi ottaa.

User avatar
Rokka
kenr, vm2
kenr, vm2
Posts: 2087
Joined: Wed Oct 25, 2006 12:01
Location: Etelä-Karjala

Re: Arvio kirjoista ?

Post by Rokka »

Joo, tuon panssari kirjan taidan ottaa, siinä oli melko paljon kuvitusta (sarjakuvaihmisenä ;) )

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."

Post Reply

Return to “Paperitavara”