Page 1 of 1

Arvio kirjoista ?

Posted: Thu Oct 06, 2011 13:03
by Rokka
Tällä on kiiru, tarjottiin tällaisia, pistin varaukseen, aika mielenkiintoista tekstiä tuntui olevan ? Onko tullut muille vastaan, hinta vaan hirvittää, pistin kuitekin varaukseen...

Kirjat siis:
Tietoja N-L:n armeijasta
Lyhyt kenttäkirurgian opas III
Tietoja puna-armeijan panssarikalustosta ja sen käytöstä varsinkin Suomen rintamalla sodissa vv. 1939-1940 ja 1941-1942

Image

- j o n i -

Re: Arvio kirjoista ?

Posted: Thu Oct 06, 2011 13:08
by Tulenjohtomies
Enintään 60€ koko laitoksesta...

Re: Arvio kirjoista ?

Posted: Thu Oct 06, 2011 13:19
by Rokka
Löytyykö noita kirjoja mistään ?

- j o n i -

Re: Arvio kirjoista ?

Posted: Thu Oct 06, 2011 13:33
by HL/A
Huutonetistä, alan messuilta ja antikvariaateista noita hiljaksiin löytyy. Kaksi ensimmäistä eivät mielestäni ole kovin kysyttyjä eikä kalliita mutta tuo panssarikalusto-opus yksinään siinä viidenkympin haarukassa.

Re: Arvio kirjoista ?

Posted: Thu Oct 06, 2011 16:25
by Tulenjohtomies
Varsinaisesti näistä ei löydy mitään uutta tietoa mutta silti ihan mukavat hyllyssä.
Näihin kahteen pitäisi vielä saada muutkin osat...tietysti ajan kanssa löytyy jos löytyy ja 10 vuotta se voi ottaa.

Re: Arvio kirjoista ?

Posted: Fri Oct 07, 2011 8:56
by Rokka
Joo, tuon panssari kirjan taidan ottaa, siinä oli melko paljon kuvitusta (sarjakuvaihmisenä ;) )

- j o n i -