Page 1 of 1
Kirjeitä kotirintamalle
Posted: Sat Oct 29, 2011 20:59
by Afrikakorps
Juu tuollaisia löydettiin yhden käpän ylisiltä sitä purkaessa täältä torniosta mikähän karttalaukku mahtaa olla kyseessä missä nämä kirjeet ovat kirjeitä oli päälle 40 (en meinaa hukata näin arvokasta historiaa koskaan)
Re: Kirjeitä kotirintamalle
Posted: Sat Oct 29, 2011 21:02
by Afrikakorps
Ja tässä kuva yhdestä kirjeestä.
Re: Kirjeitä kotirintamalle
Posted: Sat Oct 29, 2011 21:05
by HL/A
Kotimaiselta karttalaukulta kovasti näyttäisi. Onko nahkassa mitään leimoja?
Re: Kirjeitä kotirintamalle
Posted: Sat Oct 29, 2011 21:12
by Afrikakorps
Ei tuossa ainakaan näy.
Re: Kirjeitä kotirintamalle
Posted: Sun Oct 30, 2011 13:06
by smokeball
Muistaakseni Tornion seudulla on Husa-nimisiä. Oli joskus sellainen firmakin, Helmer Husa oy.
Re: Kirjeitä kotirintamalle
Posted: Sun Oct 30, 2011 14:30
by Afrikakorps
siis husan talo met purettiinkin.