Page 1 of 1
Sotakuvia
Posted: Fri Nov 02, 2012 19:20
by leksa
Ajattelin että voisi aloittaa tälläisen valokuva palstan, kun kerran niin useasti näytän mitä uusia kuvia olen hankkinut ja kysyn niistä. Tässä nyt 6 kpl saksalaisia kuvia. Ja siis tähän ketjuun saa lisätä muunkin maalaisia kuvia.
Re: Sotakuvia
Posted: Fri Nov 02, 2012 19:37
by leksa
4/6
Re: Sotakuvia
Posted: Fri Nov 02, 2012 19:40
by leksa
6/6
Re: Sotakuvia
Posted: Sun Nov 04, 2012 18:54
by Esa Muikku
Mun mielestä tässä ei ollut yhtää sotakuvaa. Sotilaan kuvia kylläkin. Aika iso ero.
Re: Sotakuvia
Posted: Sun Nov 04, 2012 22:09
by leksa
Esa Muikku wrote:Mun mielestä tässä ei ollut yhtää sotakuvaa. Sotilaan kuvia kylläkin. Aika iso ero.
Ensimmäinen kommentti ja sekin pilkunviilausta....hienoa.
Re: Sotakuvia
Posted: Sun Nov 04, 2012 22:26
by Esa Muikku
leksa wrote:Esa Muikku wrote:Mun mielestä tässä ei ollut yhtää sotakuvaa. Sotilaan kuvia kylläkin. Aika iso ero.
Ensimmäinen kommentti ja sekin pilkunviilausta....hienoa.
Toistan edelleen: aika iso ero (kuvien sisällössä). Innoissani oletin ketjussa olevan ihan muunlaisia kuvia kuin saksalaisten ukkojen pärstäkuvia. Mielestäni olen kaukana pilkunviilauksesta tässä kohdassa. Vertailu: oisko onnettomuuskuvissa palomiesten ja poliisien muotokuvia?
Re: Sotakuvia
Posted: Sun Nov 04, 2012 23:52
by igorrock
No, tässä taas tulee esille se mikä ketäkin sattuu kiinnostamaan. Itse katselen poseerauskuvien siistejä pukuja paljon mieluummin kuin vaikkapa taistelukentällä kuvattuja ruumiita. Toki aseita ja ajoneuvoja myös.