Page 1 of 1

muistoja äänislinnasta

Posted: Thu Dec 05, 2013 20:24
by Reppana
kirjassa monen eri henkilön tervehdyksiä.
Sekä muistona tulleita lappuja.
Kenttäpostimerkit ja leimat.
Mihinäs samassa kuvassa olevaa alinta leijona merkkiä on käytetty?

Re: muistoja äänislinnasta

Posted: Thu Dec 05, 2013 20:25
by Reppana
Lisää

Re: muistoja äänislinnasta

Posted: Thu Dec 05, 2013 20:27
by Reppana
Onkohan tuo tervehdys sen henkilön jonka luulen (toivon :D ) olevan
sekä merkki

Re: muistoja äänislinnasta

Posted: Thu Dec 05, 2013 21:44
by w9816
Reppana wrote:Onkohan tuo tervehdys sen henkilön jonka luulen
On se.

Re: muistoja äänislinnasta

Posted: Thu Dec 05, 2013 22:35
by wanhempimestari
Kirjeensulkija.

Re: muistoja äänislinnasta

Posted: Fri Dec 06, 2013 1:57
by Reppana
wanhempimestari wrote:Kirjeensulkija.
Niinpä tietenkin :oops:

Re: muistoja äänislinnasta

Posted: Sun Dec 08, 2013 1:49
by Reppana
Onkohan tässä kyseessä istumapaikka? :miettii: