Page 1 of 1
muistoja äänislinnasta
Posted: Thu Dec 05, 2013 20:24
by Reppana
kirjassa monen eri henkilön tervehdyksiä.
Sekä muistona tulleita lappuja.
Kenttäpostimerkit ja leimat.
Mihinäs samassa kuvassa olevaa alinta leijona merkkiä on käytetty?
Re: muistoja äänislinnasta
Posted: Thu Dec 05, 2013 20:25
by Reppana
Lisää
Re: muistoja äänislinnasta
Posted: Thu Dec 05, 2013 20:27
by Reppana
Onkohan tuo tervehdys sen henkilön jonka luulen (toivon

) olevan
sekä merkki
Re: muistoja äänislinnasta
Posted: Thu Dec 05, 2013 21:44
by w9816
Reppana wrote:Onkohan tuo tervehdys sen henkilön jonka luulen
On se.
Re: muistoja äänislinnasta
Posted: Thu Dec 05, 2013 22:35
by wanhempimestari
Kirjeensulkija.
Re: muistoja äänislinnasta
Posted: Fri Dec 06, 2013 1:57
by Reppana
wanhempimestari wrote:Kirjeensulkija.
Niinpä tietenkin

Re: muistoja äänislinnasta
Posted: Sun Dec 08, 2013 1:49
by Reppana
Onkohan tässä kyseessä istumapaikka?
