SY pienoistaulu E (⅙ päärengastaulu N:o 2)
Posted: Sat Feb 22, 2014 7:57
Ratakausi lähestyy, mutta vielä ehtii harjoitella. Ao. taulu tulostuu suoraan vakiomittaisena, jollei kokoa muuteta.




Keskusteluareenan tarjoaa teille Pohjois-Kymenlaakson Asehistoriallinen Yhdistys
http://pkymasehist.fi/phpBB2/

