Page 1 of 1

Kutsu rintamamiesten kotiutumisillanviettoon

Posted: Sat Jan 24, 2009 16:42
by suppo1
Kiinnosta varmaan todella paljon, mutta tuossa kuitenkin tuollainenkin...
Image

Re: Kutsu rintamamiesten kotiutumisillanviettoon

Posted: Sat Jan 24, 2009 17:08
by Tulenjohtomies
Eipä näy kuva... :comcrash

Re: Kutsu rintamamiesten kotiutumisillanviettoon

Posted: Sat Jan 24, 2009 17:12
by suppo1