Yritän päivittää itselleni onko meille hankittu ja onko käytetty eri mallisia pistimiä 90-luvun DDR:n ja Kiinan AK-kloonien hankintojen yhteydessä?
SA-kaupoissa on ollut myynnissä perinteisiä AK 47 pistimiä jotka lienevät RK54 perua
Miten muita malleja meillä on ollut; AKM, SVD; DDR ja Kiina?
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.