Tällä on yksi dekoratiivi, olen onneton noiden kuvien kanssa, kun ei jaksa rekisteröityä mihinkään kuva palveluun...
...mutta vähän aikaa olen miettinyt hankkia käypän näköispainoksen Marstarilta, no tiedä häntä onko hintansa väärti, mutta kuitenkin Olisi vähän erilainen ressukivääri
Rokka, imageshakkiin ei edes tarvitse rekisteröityä,voit aloittaa työstön heti.Jos tulee ongelmia, täältä kyllä löytyy apua. Lue ensiksi tämä: http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=922
Itse aseesta, niitähän olisi tullut Suomeen jo konttikaupalla, jos niitä vain saisi 7.62 x 39 kaliiberissa.Alkuperäinen kaliiberi on ressukäyttöön vähän turhan hankala hankkia.Tietysti sellaiselle,joka lataa itse ampumatarvikkeensa, asia ei ole mikään ongelma.Hylsyjä saa tilaamalla ja luodiksi käynee normaalit 7.92 Mauserin . Prvi Partizan muuten lataa tätä paukkua, mutta tällä hetkellä ei taida olla maahantuojaa Suomessa?
Tuosta jälleenlataamisesta. Ruudilla N120 ei saa lähtönopeutta tarpeeksi 8g luodilla, niin jää johonkin 520 m/s. Perus 8 mm round nose luoti tekee luvattoman paljon vinosyöttöjä, joten hankalaa on tuo Stg:llä omien latauksien ampuminen. N110 ruudilla latauskokeiluni on vähän vaiheessa, mutta 17 grs ruutia oli viimeinen testi (kannu vetää 22-24 grs ruutia) Lähtönopeus oli 600 m / s luokkaa. Näissä vain tulee vastaan tuo paineen nousun aiheuttama ikuinen peikko.
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.
Muistan Kansa Taisteli lehdessä olleen jutun, jossa Tornion maihinnousun yhteydessä, jokin siviili oli napannut nuorelta saksalaiselta vartiomieheltä Stg-44:n.
Miksei pohjoiseenkin olisi liiennyt näitä uusia aseita jossain määrin.
Ei oikeaan, ei vasempaan, vaan eteen eestä Suomenmaan.