Winsun 95.sta

Keskustelua kivääreistä ja varusteista - myös pienoiskivääreistä
Post Reply
jaska
maj
maj
Posts: 1338
Joined: Mon Dec 17, 2007 22:05
Location: kangasala

Winsun 95.sta

Post by jaska »

Monellako on työkalu Winsussansa?Sain omani mukana tuon monitoimihärpäkkeen ja kiinnostaisi onko noita paljonkin liikkeellä?

1st Sergeant
res luutn
res luutn
Posts: 992
Joined: Tue Mar 28, 2006 10:01
Location: Häme
Contact:

Re: Winsun 95.sta

Post by 1st Sergeant »

Ei ihan kauheasti liene liikkeellä. Ellivuoren huutokaupassa oli viimeksi myynnissä tommoinen työkalu + muita hilkkeitä, hintaa oli 210 e (asiasta keskustelua tässä topikissa: http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/viewto ... lit=+winsu )
Olipa miekka miestä myöten, kalpa kantajan mukahan,
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.

jaska
maj
maj
Posts: 1338
Joined: Mon Dec 17, 2007 22:05
Location: kangasala

Re: Winsun 95.sta

Post by jaska »

Onkohan kaikki tarkistaneet työkalutilan takatukista?Tiedän ainakin yhden jolle oli melkoinen yllätys kun avasi vuosien jälkeen luukun ja löysi täydellisen varustesarjan!

John Moses
kaartsotvm3
kaartsotvm3
Posts: 569
Joined: Mon Feb 13, 2006 9:04

Re: Winsun 95.sta

Post by John Moses »

Aika harvoin on liikkeellä, olen etsinyt ko. vehjettä vuosikausia, saldona tarjottu yhtä repro-kopio-väärennöstä ja yhtä sellaista, josta meisselikärjet oli katkottu ja viilailtu pilalle. Ostan kalun heti, kun joku ehjää ja kohtuukuntoista tarjoaa edes jossain määrin mielekkäällä hinnalla, ilmaiseksi en yritäkään tingata...jos on ylimääräisenä, nii yv:nä voi laittaa infoa, samoin mistä tahansa Winchesterin tekemästä tuliaseesta tai niiden osista olen kiinnostunut...
Image

jaska
maj
maj
Posts: 1338
Joined: Mon Dec 17, 2007 22:05
Location: kangasala

Re: Winsun 95.sta

Post by jaska »

Sattuuko kellään oleen kuvaan Winsun alkuperäsestä hihnasta?Mukana tuli nääs hihnakin ,mutta mun muistaakseni se ei ole ainakaan täysin alkuperäinen ja haluaisin saada varmuuden.

Post Reply

Return to “Kiväärit”