Winsun 95.sta
Winsun 95.sta
Monellako on työkalu Winsussansa?Sain omani mukana tuon monitoimihärpäkkeen ja kiinnostaisi onko noita paljonkin liikkeellä?
-
1st Sergeant
- res luutn

- Posts: 992
- Joined: Tue Mar 28, 2006 10:01
- Location: Häme
- Contact:
Re: Winsun 95.sta
Ei ihan kauheasti liene liikkeellä. Ellivuoren huutokaupassa oli viimeksi myynnissä tommoinen työkalu + muita hilkkeitä, hintaa oli 210 e (asiasta keskustelua tässä topikissa: http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/viewto ... lit=+winsu )
Olipa miekka miestä myöten, kalpa kantajan mukahan,
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
jonka kuu kärestä paistoi, päivä paistoi lappeasta,
tähet västistä välötti, hevonen terällä hirnui,
kasi naukui naulan päässä, penu putkessa puhusi.
Re: Winsun 95.sta
Onkohan kaikki tarkistaneet työkalutilan takatukista?Tiedän ainakin yhden jolle oli melkoinen yllätys kun avasi vuosien jälkeen luukun ja löysi täydellisen varustesarjan!
-
John Moses
- kaartsotvm3

- Posts: 569
- Joined: Mon Feb 13, 2006 9:04
Re: Winsun 95.sta
Aika harvoin on liikkeellä, olen etsinyt ko. vehjettä vuosikausia, saldona tarjottu yhtä repro-kopio-väärennöstä ja yhtä sellaista, josta meisselikärjet oli katkottu ja viilailtu pilalle. Ostan kalun heti, kun joku ehjää ja kohtuukuntoista tarjoaa edes jossain määrin mielekkäällä hinnalla, ilmaiseksi en yritäkään tingata...jos on ylimääräisenä, nii yv:nä voi laittaa infoa, samoin mistä tahansa Winchesterin tekemästä tuliaseesta tai niiden osista olen kiinnostunut...

Re: Winsun 95.sta
Sattuuko kellään oleen kuvaan Winsun alkuperäsestä hihnasta?Mukana tuli nääs hihnakin ,mutta mun muistaakseni se ei ole ainakaan täysin alkuperäinen ja haluaisin saada varmuuden.
