"...И вот ты лежишь ночью в зоне, и хабар рядом, и неизвестно, то-ли он просто лежит, то-ли тихо тебя убивает..." ("Пикник на обочине" - А. и Б.Стругацкие)
"...И вот ты лежишь ночью в зоне, и хабар рядом, и неизвестно, то-ли он просто лежит, то-ли тихо тебя убивает..." ("Пикник на обочине" - А. и Б.Стругацкие)
Ned Flanders wrote:Hieman OT mutta noita Neukkujen "oikeita" pikkuhihnoja mänttinahkasta on ainankin vielä Kuopion varikolla hintaan 0.5€/kpl.
Ihan sota-aikaisiako? Kele, minulla on ollut näistä pulaa jo pitkään. Hännässä on ainoastaan jotain pitempää SA-remeliä, jota sitten olen pätkinyt sopivammaksi.
NELJÄNTENÄTOISTA VIIDENTOISTA JÄLKEEN KOHDALLA JOHON JOENSUUN KAUPUNKI NÄKYY ODOTTAA ST CH KOKEESSA ENEMPIÄ OHJEITA ELLEI PIKAISTA PERUUTUSTA STOP
Toi uskomaton luotto kirjoihin ja piirrettyihin kuviin on jotain hauskaa... mutta kyllä tässä tapauksesa pitänee paikkansa...kaikkea olen kyllä nähnyt...
J wrote:Joku ite kustomoinu, varmoja todisteita noitten tehdastekoisuudesta ei taida olla
Joku on sitten kyhännyt niitä ison läjän, kun mullakin on niitä kymmenen kpl myynnissä.....
Paljonkos on hinta per kpl? Suomeen tuotettuna ja toimivana?
- Tässä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että luvallisten ja toisaalta luvattomien aseiden kohdalla pätevät täysin erilaiset lainsäädäntömuutokset ja erilaiset toimet, sanoo Holmlund.