Koekivääri M34 hinta
Koekivääri M34 hinta
Osaisiko joku sanoa missä hinnoissa liikkuu M34 koekiväärit. Minulle tarjotaan yksiköä joka on erittäin hyvässä kunnossa.
Nämä ovat vähän vaikeita kysymyksiä kun kysymys on aseesta jota on kuitenkin suhteellisen vähän tarjolla. Pyytäähän siitä voi ihan mitä vaan ,mutta paljonko ostaja on valmis maksamaan,se onkin toinen juttu. Sanoisin,että se on teidän välisenne neuvottelukysymys. Itse voisin heittää tarjouksen 500e, jos se on tosiaan hyvä ja tärvelemätön.Tuosta voi sitten nostaa tarjousta sen minkä kunkin oma persus kestää ja ase himottaa ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Koekivääri M34 hinta
Ma olen vähän saman ongelman edessä: olis tuossa eräällä perikunnalla myytävänä Francotte koekivääri mallia m30 jota on hieman "sivilisoitu". Tukkia on lyhennetty ja piippu on porattu 8,2milliseksi. Hirviaseeksi hiukan kai vanhanaikainen ja keräilymielessä liikaa muutettu. Mitäs tämmöiselle löytyis koti? Löytyy kohta myös tuolta myyntipalstalta.
http://kuvablogi.com/nayta/1653137/
pari huonoa kuvaa.
http://kuvablogi.com/nayta/1653137/
pari huonoa kuvaa.
"olisiko kuitenkin syytä ottaa taskuase mukaan"
Nyt se sitten jäi mulle. Kiväärinä ihan kelpo, laadukas ja tarkka. vielä kun löytyisi jostain katkaisematon tukki. Vaikka kai se tuollaisenakin on osa suomalaista ase ja metsästys historiaa. Valmistettu armeijan kokeisiin, sivilisoitu metsästäjien työkaluksi.(seliseli)
Mitä tuollaisesta Koekivääri M/30 mallista kannattaa maksaa?
VRV - J
- kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia -
Myytyä en sellaista ei ainakaan 150eurolla saanu. Toisaalta jos sellaisen haluaa, niin kannattaa maksaa niin paljon että sen saa.
7mm versio oli tarjolla, 150e siitä maksoin.
VRV - J
Mikäs "koekivääri" on Mauser M/98 lukkoon tehty .22lr? Ulkoisesti M/30 näköinen.
VRV - J