ArisakaT-30 (m1897) hämäräammuntaa
Posted: Thu Oct 24, 2013 17:32
Käväisinpä tässä ulkoiluttamassa sadepäivän ratoksi toista koukkuvarmistinkivääriäni.
Havaintoina:Ei pidä patruunoita lippaassaan, syöttöhäiriöitä, ulosvetohäiriöitä. Tulos hämärässä kelissä avotähtäimellä 15cm läjiä. Seuraava varvi samalta matkalta Mauser M-1896:lla antoikin jo sitten 5cm kasoja.
Tarkkuusvika voi olla peränkin takana, toisella samanlaisella Arisakalla olen päässyt n. 7,5cm kasoihin. Piippu itsessään ei ole mikään 0, mutta kuitenkin 1-luokkaa.
Mutta nuot toimintahäiriöt aiheuttavat jatkotutkimuksia.
Havaintoina:Ei pidä patruunoita lippaassaan, syöttöhäiriöitä, ulosvetohäiriöitä. Tulos hämärässä kelissä avotähtäimellä 15cm läjiä. Seuraava varvi samalta matkalta Mauser M-1896:lla antoikin jo sitten 5cm kasoja.
Tarkkuusvika voi olla peränkin takana, toisella samanlaisella Arisakalla olen päässyt n. 7,5cm kasoihin. Piippu itsessään ei ole mikään 0, mutta kuitenkin 1-luokkaa.
Mutta nuot toimintahäiriöt aiheuttavat jatkotutkimuksia.