Tigr-nallipiikki?
Tigr-nallipiikki?
Olisiko tietoa, löytyykö Tigrin nallipiikkejä jousineen jostain? Meinaan varosien löytyminen taitaa olla kyseiseen laitteeseen kiven alla...
Re: Tigr-nallipiikki?
Oletko kysynyt maahantuojalta, löytyykö heiltä?:
http://www.oulunase.com/fi/aseet
http://www.oulunase.com/fi/aseet
Kiitos vinkistä. Kyselen tuolta.
Kerro jos saat hankittua, voisi olla itsellänikin tarvetta Tigr:in varaosille.Sapööri wrote:Kiitos vinkistä. Kyselen tuolta.
- jckcollector
- sotvm4
Kuin myös!
NELJÄNTENÄTOISTA VIIDENTOISTA JÄLKEEN KOHDALLA JOHON JOENSUUN KAUPUNKI NÄKYY ODOTTAA ST CH KOKEESSA ENEMPIÄ OHJEITA ELLEI PIKAISTA PERUUTUSTA STOP
Niin kyselen vaan että missä kaliberissa teidän Tigrit on . Itse en pystynyt päättämään 308 vai 7.62X53R . Joten jäi silläkertaa ostamati ( mikä olisi järkevämpi kaliberi?)
Itselläni ja kaverilla molemmilla 7.62 x 54R.caporal wrote:Niin kyselen vaan että missä kaliberissa teidän Tigrit on . Itse en pystynyt päättämään 308 vai 7.62X53R . Joten jäi silläkertaa ostamati ( mikä olisi järkevämpi kaliberi?)
Tuumaisin kaliberi-vaihtoehdoista lyhyesti:
- 9.3 mm x 64: Huono valinta (edes hylsyjä paha löytää), kyseisen kaliberi-version valmistus lopettu.
- .308: Jos lataat itse patruunat (hyvä luoti- ja hylsyvalikoima) parhaan tarkkuuden hakemiseksi ja muoviset lippaat (joiden saatavuus ?) eivät haittaa.
- 7.62 x 54R: Jos haluat ampua halpaa ylijäämäpaukkua & tyytyä sen tarjoamaan tarkkuuteen ja/tai mahdollisesti ostaa kiväärille nipun lippaita (aseen mukana tulevat yleensä 5-patruunaisia, Dragunovin 10-patruunaiset käyvät ja niitä löytyy markkinoilta mutta eivät halpoja). Itse voi tietysti ladata myös patruunoita mutta komponentti-valikoima pienempi.
Herroille tiedoksi, että Oulussa ei ollut nallipiikkejä. Kyselevät vielä, josko Saksasta maahantuojalta niitä joskus saisi, nyt ei ollut sielläkään. Eli myöhemmin kannattaa vielä kysyä. Venäjältä vielä välillä pääsee jotain tulemaan.
Itsellehän tuosta nyt ei niin hyötyä ollutkaan. Ei vissiin sittenkään tuo Tigrin piikki mahdu SVD:n lukkoon...
Itsellehän tuosta nyt ei niin hyötyä ollutkaan. Ei vissiin sittenkään tuo Tigrin piikki mahdu SVD:n lukkoon...