Nyt olen alkanut miettiä toisen mahdollista kierrätystä, mutta en vain osaa päättää kumpi. Jospa tuohon kysymykseen saisi vähän täältä apua...
Ensimmäinen on 1942 Tulan leimalla ja kiikarin lukitusuralla. Mahtaako olla sniper versio alunperin?
Aseen piippu, laatikko ja tukki ovat saman numeroisia, mutta lukko, luisti ja laukaisukoneisto ei. Ne on kyllä kirjattu sähkökynällä saman numeroisiksi.
Toinen on 1941 Ishveskin leimalla ilman kiikarin lukitusuraa. Koko ase on numeron tarkka lipasta myöten. Se löytyi Virosta vanhan mökin hellan muurista. Siinä on jonkun verran ajan aiheuttamaa syöpymää, mutta mekaanisesti se tuntuu olevan erittäin "jämäkässä" kunnossa. Luulen, että ase on toverin ensimmäisen miehityksen ajalta 39-41 ja turakit ovat sen jälkeensä jättäneet pakon edessä operaatio Barbarossan edetessä. Mökin alkuperäinen omistajan on sitten korjannut sen talteen jostakin hylätystä tukikohdasta.
Olen hankkinut molempiin hihnat jenkeistä , pistemet ovat suomesta ja samoilta tehtailta kuin aseetkin.
Että mitä tehdä....vai tehdäkö mitään
![Think :miettii:](./images/smilies/smiley_think.gif)
EIPÄ ONNISTUNUT VIELÄ TUO KUVIEN LISÄYS, YRITETÄÄN MYÖHEMMIN UUDELLEEN.