tokarev svt 38
tokarev svt 38
mitä kannatta maksaa Tokarev svt 38-kivääristä? siis missä hinnoissa liikkuvat ? minulle tarjottu ase on "sporteerattu",eli siis piippu vaihdettu,puhd.puikko puuttuu,ja tietysti tukki on uudelleenmuotoiltu.pyynti oli 600 e,mutta 100 on varmaan lähempänä totuutta? 

Laineissa Laatokan mahti,kenkään ei kahlita voi
Veljet sen rantoja vahti,konsa on koittava koi?
Kohtuupyynti alkuperäiskuntoisesta vois olla siinä tonnin ja puolentoista välillä. Taitaa näitä joskus alta tonninkin mennä. Itse en kyllä 600E:tä maksaisi sportteeratusta, korkeintaan varaosiksi vois halvalla ottaa. Tietty sillä edellytyksellä, että siitä löytyy vielä modaamattomia osia... 

NELJÄNTENÄTOISTA VIIDENTOISTA JÄLKEEN KOHDALLA JOHON JOENSUUN KAUPUNKI NÄKYY ODOTTAA ST CH KOKEESSA ENEMPIÄ OHJEITA ELLEI PIKAISTA PERUUTUSTA STOP
- greendevil
- sotvm1
ei kannata
Riippuen sportteerauksesta sanoisin = ei kannata max 200 €
no jos piippu on vaihdettu ja tukki muokattu,niinkuin kertoivat,ni ei siinä paljon alkuperäistä jää.ei siitä keräilykappaleeksi ole kuitenkaa,ja osia/tukkia ei löydä.ja vaikka löytäiskin,ni aikaan saa vain kootut seokset.
Re: tokarev svt 38
onko svt-38 lukonkammessa sarjanumero? Missä muualla pitäisi olla? 

Itse SVT-38:a omista, mutta käsittääkseni täsmäävien numeroiden tulisi löytyä lukonkehyksestä, luistin viritintapin alapinnalta, lukosta, liipaisinkaaresta, tukin lavan vasemmalta puolelta ja lippaasta.
Vai löytyykö vanhan mallin tukeista numeroa? Nelikymppisessä se ainakin on
Vai löytyykö vanhan mallin tukeista numeroa? Nelikymppisessä se ainakin on
NELJÄNTENÄTOISTA VIIDENTOISTA JÄLKEEN KOHDALLA JOHON JOENSUUN KAUPUNKI NÄKYY ODOTTAA ST CH KOKEESSA ENEMPIÄ OHJEITA ELLEI PIKAISTA PERUUTUSTA STOP
Onko svt-38 puhdistuspuikko kaksiosainen vai yhtenäinen?
Tuli vain viime viikolla eteen svt-38, muuten numerotarkka ja alkuperäinen mutta viritystappi ja lipas erinumerolla.Puhdistuspuikko oli puolestavälistä poikki tai puuttuko siitä jatkopala?
Puikko on yksiosainen. Päässä on T-malliseksi kääntyvä osa.
-
- vääp
Kaverilla on Tokarevi hirvikiväärinä. Tahtoo vain usein ampua sarjaa. Sen kiväärin historia on tiedossa 41 elokuusta eteen päin tarkasti. Kolho sota vehje, mutta kaveri uskoo sen "tarkkuuteen" ja tulinopeuteen kuin kirveensilmään.
Mihin hirvimetsällä tarvitaan tulinopeutta
Minulla riittää useimmiten yksi laukaus ja jos joskus harvoin tarvitsee paikata niin ei pulttilukkoisellakaan ole mitään kiirettä 

Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.
mistä muuten johtuu tuo Tokarevin sarjatuli?
Hirvijahissa pukkaa heeperiä ja sormi vippasee liipasimella 600laakia/min 
Todennäköisesti kulumaa jossain ja ehkä karstapaskaa lisänä.

Todennäköisesti kulumaa jossain ja ehkä karstapaskaa lisänä.
Minulla oli aikoinaan tunnetun asesepän M40 Tokarevista tekemä hirvikivääri. Asetta oli lyhennetty reilusti, kaasusylinteri siirretty piipun alle, lipas pienennetty 5 patruunalle ja tehty uusi sporttinen tukki. Ase oli uudenveroisessa kunnossa mutta ampui hyvin usein 2-3 laukauksen sarjoja. Tulinopeus lienee ollut melkoinen sillä ase ei ehtinyt liikkua kovinkaan paljoa vaan kaikki reiät olivat taulussa kohtuullisesti.
Tutkimattomat ovat ihmismielen tiet ja ymmärrys usein niin heikko.