
Onko käyttökokemusta?Tänään tulivat Sotavarusteelta.Miltei ilmaisia ja ajattelin jossain välissä asentaakin tähtäimiin joten onko muilla jo näitä ollut käytössä?Ovatten siis niitä harppisaksan tuotteita.
Hämäräammunnasta olevat kokemukset ovat tervetulleita.

