Page 1 of 1
Erikoisuusko, mutta mikä...
Posted: Tue Jun 17, 2008 1:57
by Sturmmann

[/img]
Mitä tästä aseesta täälä tiedetään?
Posted: Tue Jun 17, 2008 7:34
by reka65
Kylläpä näyttää pelkistetyltä mallilta.Kummasta päästä lienee,kehitystyön alku-vai loppupää kysymyksessä.Jeesus mikä melamallinstg.
Posted: Tue Jun 17, 2008 9:00
by Spieß
Mauser Gerät 06 taitaa olla kyseessä.
Rullasulku, kaasumäntätoiminen, kaliiberi 7.92 kurtz.
Hyvinkin pitkälle Espanjalaisen Cetme:n ja sitä kautta G3 :n esi-isä.
Posted: Tue Jun 17, 2008 9:24
by Rokka

Ei tietoa, arvailen...

Schmeisserin STG-44 prototyyppi variaatio, yhtäläisyyksiä löytyy aika paljon, mutta myöskin mukaillen STG-45, joten voihan tuo olla sotavankeudessa Hugo olisi väsännyt Mihailille prototyyppiä AK-47 varten
- j o n i -