Page 1 of 1

Ostereichische Waffenfabrik Gesellschaft

Posted: Thu Aug 28, 2008 1:36
by Stoppari
Elikkä on kyse sotilaskiväärin lukon kehyksestä.Nurkissa olisi VKT:n piipulla varustettu m.39 raudat,kasattu varikolla sotien jälkeen, kun takatähtäin näyttää olevan 28-30:sesta...Mites tää Itävallan kuvio menee, onko nämä kehykset siellä tehtyjä, vai muutenvaan siellä leimattuja?Onkohan mahdollisesti harvinainenkin? :lol:

Posted: Thu Aug 28, 2008 20:03
by jaska
Todennäköisesti Imaailmansodan itävaltalaista sotasaalista, joita ostettiin isohko määrä Suomeen muistaakseni -20 luvulla.