Page 1 of 1

Re: Klassikko AK47

Posted: Sat Nov 01, 2008 15:42
by Haudankaivaja
Aijai... kun tuosta jyrsitystä umpiraudasta tulee jotenkin niin "varma olo". Heh, vaikka eihän sitä peltirunkoistakaan kait ampumalla rikki saa. Tuo AK:n alkuperäinen sileäkylkinen lipas ei ollut kuitenkaan vielä se paras lipasvaihtoehto johtuen siitä, että lippaan sisälle joutunut hiekanjyvä takerteli patruunoiden syöttöä sileistä lippaan seinistä johtuen. Seuraavana versiona tullut seinistään uritettu 30-patruunan peltilipas taitaa kuitenkin olla AK:n lippaista se kaikkein paras. Lakattu rautahylsy kulkee näitten lippaan sivuilla olevien "harjanteiden" päällä yhtä varmasti kuin juna kiskoilla.

Re: Klassikko AK47

Posted: Sun Nov 02, 2008 11:04
by reka65
On se hyvän näköinen venäläisillä puilla.Jessus sentään!

Re: Klassikko AK47

Posted: Sun Nov 02, 2008 17:48
by l.o.s.t
on kyllä anskalla niin komee peli että tollanen pitäs kyllä saaha kaappiin...

Re: Klassikko AK47

Posted: Sun Nov 02, 2008 17:54
by 76253r
Onko tuo FEG puolari? Onko kaupan?

Re: Klassikko AK47

Posted: Sun Nov 02, 2008 18:47
by l.o.s.t
:pray: oon niin kade kun mies voi vaan olla :pray: keksikee nyt ees jottain pahoo tuosta ett helepottas vähän...

Re: Klassikko AK47

Posted: Sun Nov 02, 2008 19:09
by 76253r
Juu, ajattelin vain kun oli semmoinen tieto että noita on joskus tuotu suomeen puolareina. Komea peli :pray: