Page 1 of 1

Re: Saiga M3 "pistin" ja "tuunausta"

Posted: Wed Dec 17, 2008 20:49
by jylhä
Mulla on erilainen suujarru ja siihen sopiva pistin. Muistaakseni piipun päähän tulevaa rengasta joutu hiukan avartamaan, kuvaa etsitään...

Re: Saiga M3 "pistin" ja "tuunausta"

Posted: Fri Dec 19, 2008 11:08
by kantti
Anska wrote:
Saiga M3 "pistin" ja "tuunausta"
Hyvä huomio. Oma pyssy on Saiga Mk eli sivilisoitu versio ak-103:sta. (ak leima löytyy laatikon kyljestä yli stanssattuna). Tietääkseni tuo on muilta osin kuten originaali. Jasin kuvassa ylempi versio tähtäinjalasta ja varustettuna puhdistuspuikolla.

Näin ollen uuden mallin ak-pistin pitäisi mennä heittämällä paikalleen.

Re: Saiga M3 "pistin" ja "tuunausta"

Posted: Mon Dec 22, 2008 17:34
by kantti