Re: Saiga M3 "pistin" ja "tuunausta"
Posted: Wed Dec 17, 2008 20:49
Mulla on erilainen suujarru ja siihen sopiva pistin. Muistaakseni piipun päähän tulevaa rengasta joutu hiukan avartamaan, kuvaa etsitään...
Keskusteluareenan tarjoaa teille Pohjois-Kymenlaakson Asehistoriallinen Yhdistys
http://pkymasehist.fi/phpBB2/
Hyvä huomio. Oma pyssy on Saiga Mk eli sivilisoitu versio ak-103:sta. (ak leima löytyy laatikon kyljestä yli stanssattuna). Tietääkseni tuo on muilta osin kuten originaali. Jasin kuvassa ylempi versio tähtäinjalasta ja varustettuna puhdistuspuikolla.Anska wrote:
Saiga M3 "pistin" ja "tuunausta"