Page 1 of 1

Re: Saiga M3 EXP-1 ressukivääri

Posted: Tue Dec 30, 2008 11:27
by 76253r
Duoda duoda.. Saiga m3 on halvempi malli kuin Saiga MK. Saiga m3:n lippaat eivät ole samanlaisia kuin esim. ak:n ja Rk:n lippaat eikä jälkimmäisiä voi käyttää m3:ssa ilman aseen tai lippaiden modausta. Saiga MK pelaa ak:n ja rk:n lippailla. Muistaakseni molemmat "raiskaavat" hylsyn, mutta ylijäämä paukullahan siitä ei ole haittaa. Pistimen kiinnitys ei ole käsittääkseni kaikissa(siis m3) ja takatähtäimen matkat vaihtelee(pisimmät,vain m3?) 300-800metriä. tarkkuus norincon ja arsenalin välillä,toki täytyy ottaa huomioon että jokainen asehan on yksilö.. :roll: Jos saapi mainostaa niin tuolla on tuo parempi malli(Saiga MK) halvimpaan hintaan minkä olen suomesta löytänyt.
http://www.sissos.fi/aseet/uudet.htm

Re: Saiga M3 EXP-1 ressukivääri

Posted: Sun Jan 25, 2009 9:37
by Timpuri
Ainakaan minulta ja eräältä tuttavaltani ei saiga m3 saa kovinkaan paljon kehuja tarkkuudestaan.. Eli parempiakin on tarjolla.